Cactusje Een stuk beter! Hij komt meestal om de 3u en snachts dan doet hij 1x een ruk van 4 of 5 uur! Gisternacht had hij het een beetje moeilijk want het was de eerste nacht met een flesje ipv borstvoeding. Hij moest heel hard huilen en ik kreeg hem alleen maar stil aan de borst. Vannacht ging een stuk beter , ik hoorde hem wel huilen (vriend deed het flesje) maar dat leek meer op krampjes of beetje maagpijn/zuur dan verdrietig huilen om geborgenheid.
Nu vriend ook een flesje kan geven slapen we om de nacht door zeg maar. Vannacht heb ik 6u aan één stuk geslapen!! Ik voel me super uitgerust, haha.
RΓ©my slaapt overdag ook veel beter, hij zit veel beter in zijn vel heb ik het idee. Hij wordt ook ouder natuurlijk (morgen 2 maanden π ). Hij lacht de hele dag door naar alles en iedereen!
Het enige waar ik nu een beetje mee zit is dat hij soms tijdens een voeding een keel op zet. Ik twijfel waar het probleem precies zit. Soms is het krampjes , maar soms heb ik het idee dat het zijn maagje is. Ik denk dat de speen wat te groot is (maatje 1) en de grote slokken hard op zijn maag vallen. Dat dat hem pijn geeft. Dan is het even troosten, rustig worden en boeren, en dan drinkt hij de rest van de fles wel netjes leeg. Ik heb vandaag maar speen maat 0 besteld, dat is officieel voor prematuur maar goed.
Hoe gaat het met jouw kleine? Heeft hij minder pijn? Beginnen de medicijnen aan te slaan?