Manque Ik had het graag willen doen, maar ik heb het gewoon al druk met alle andere dingen...ik hoop dat een van de andere dames het wil doen.

Tantetil Luc zit niet achter het account, Ik ook niet. Maar de persoon die er wél achter zit, kan een hulpvraag hier anoniem plaatsen in overleg met degene die hulp nodig heeft, maar dat is misschien niet altijd nodig. En als je iets aan te bieden hebt of te vragen hebt, kun je een pbtje sturen naar de hulpdienst.

@Corona-hulp heeft in principe de regie.

Tantetil iedereen die hulp wil bieden en iedereen die hulp kan gebruiken, kan mij een berichtje sturen. Ik zal dan inventariseren wie wat nodig heeft en of ik er iemand voor heb die kan helpen. Mocht ik er niemand voor hebben, dan zal ik hier nog een bericht plaatsen zodat er alsnog hulp geboden kan worden.

Ik hoop echt dat de mensen die (financiële) hulp kunnen gebruiken, voor boodschappen, luiers, noodzakelijke kinderkleren of speelgoed, echt een berichtje sturen! Schroom niet hoor!

Corona-hulp als er een hulpvraag is waarbij je in eerste instantie er niemand voor hebt mag je mij een pb sturen. Misschien kan ik wel helpen.

Hulpvraag!

Hierbij een oproep van een van de forumleden om te abonneren op een YouTube kanaal dat voornamelijk bedoeld is voor peuters en kleuters. Op het kanaal zijn educatieve filmpjes te vinden, met bv getallen, letters, vormen en kleuren. https://www.youtube.com/channel/UCrYW5FOZ3_bXl58ywdUp-cw/

Het kost je niks, behalve 1 klik en ons medeforumlid zou hiermee enorm geholpen zijn.

Corona-hulp Geabonneerd en alle filmpjes geliked 🙂
      Wat knap gemaakt zeg! Ik zal het kanaal ook delen in de app van school.

Hier ook geabonneerd, ziet er heel goed uit!

Corona-hulp Ah mooi, een filmpje van het alfabet. Dat moet ik de laatste dagen continu zingen namelijk 🙈

Ik heb inmiddels van een aantal leden bericht ontvangen om hulp te bieden en tot nu toe maar 1 hulpvraag, die hierboven al staat. Mocht je hulp nodig hebben, dan zit ik klaar voor je om te kijken wat ik kan bieden.

4 dagen later

Pimpelmeesje mooie hulpvraag, onze jongste zit nu ook in de 30-50 stukjes fase anders had ik je zeker wat opgestuurd.

Als er meer mensen zijn met dit soort vragen...?!

• [verwijderd]

Ik heb Rapunzel (4 soorten, 35 - 70 stukjes) maar zal eerst moeten kijken of hij nog compleet is, verwacht het niet eigenlijk 😬
      Maar mocht het Disney-prinses gehalte geen probleem zijn wil ik dat wel even nakijken voor je!