Manque Ik hoop echt dat de mensen die (financiële) hulp kunnen gebruiken, voor boodschappen, luiers, noodzakelijke kinderkleren of speelgoed, echt een berichtje sturen! Schroom niet hoor!
Ysabella Corona-hulp als er een hulpvraag is waarbij je in eerste instantie er niemand voor hebt mag je mij een pb sturen. Misschien kan ik wel helpen.
Corona-hulp Hulpvraag! Hierbij een oproep van een van de forumleden om te abonneren op een YouTube kanaal dat voornamelijk bedoeld is voor peuters en kleuters. Op het kanaal zijn educatieve filmpjes te vinden, met bv getallen, letters, vormen en kleuren. https://www.youtube.com/channel/UCrYW5FOZ3_bXl58ywdUp-cw/ Het kost je niks, behalve 1 klik en ons medeforumlid zou hiermee enorm geholpen zijn.
Manque Corona-hulp Geabonneerd en alle filmpjes geliked 🙂 Wat knap gemaakt zeg! Ik zal het kanaal ook delen in de app van school.
Vulpen Corona-hulp Ah mooi, een filmpje van het alfabet. Dat moet ik de laatste dagen continu zingen namelijk 🙈
Corona-hulp Corona-hulp Namens ons forumlid wil ik de leden die zich geabonneerd hebben heel erg bedanken.
Corona-hulp Ik heb inmiddels van een aantal leden bericht ontvangen om hulp te bieden en tot nu toe maar 1 hulpvraag, die hierboven al staat. Mocht je hulp nodig hebben, dan zit ik klaar voor je om te kijken wat ik kan bieden.
Lumihiutale Pimpelmeesje Ik zal morgen eens kijken,misschien heb ik nog wat liggen. Weet je zeker dat Frozen oid geen probleem is? 🙈
Jessie80 Pimpelmeesje mooie hulpvraag, onze jongste zit nu ook in de 30-50 stukjes fase anders had ik je zeker wat opgestuurd. Als er meer mensen zijn met dit soort vragen...?!
[verwijderd] Ik heb Rapunzel (4 soorten, 35 - 70 stukjes) maar zal eerst moeten kijken of hij nog compleet is, verwacht het niet eigenlijk 😬 Maar mocht het Disney-prinses gehalte geen probleem zijn wil ik dat wel even nakijken voor je!
Ysabella Ik wist niet precies waar ik het moest plaatsen, maar ik heb een setje jongens kleding van de H&M te veel mee gekregen. In maat 98/104. Is er iemand die het graag wilt hebben? Ik vind het zelf niet echt van denderende kwaliteit ( ook alleen weer dit setje. 🙃) Wil het kosteloos opsturen. 👍
Corona-hulp [verwijderd] Heel lief van je om aan dit forum te denken, maar ik heb tot nog toe geen enkele vraag gehad voor financiële hulp.
Corona-hulp Ook tijdens deze 2e golf kun je een beroep doen op AVDK Helpt. Mocht je hulp nodig hebben, laat het me weten dan ga ik kijken wat we met z'n allen voor je kunnen doen.
[verwijderd] Als er kinderverjaardagen zijn en men wil kaartjes en zo, dan kunnen er hier misschien ook oproepjes geplaatst worden? 🙂