Hopsatee ik had nog geluk bij wehkamp.
Ideeën om te doen in tijden van corona
Marshmallow ik zie ze ook bij bol maar wel wat duur...
Hopsatee ja ze zijn niet goedkoop hoor, maar je kan er best veel mee. Gewoon op papier tekenen, op ramen en er met water overheen gaan, dan wordt het een beetje verf achtig schijnt.
Onder het mom van 'we vervelen ons de pestpleuris'...
For those with children, this has kept us quite busy this morning. If you type an animals name into Google (on an iPhone or Android) and then press ‘View in 3D’. It brings up your camera and then 30 seconds later you have a tiger in your house! You can take a photo of the kids with them and they can walk around it.
We’ve tried lion, bear, shark, penguin, horse, pony, octopus and cheetah too but am sure there will be others.
You can also find a:
Lion
Tiger
Cheetah
Shark
Hedgehog
Duck
Emperor penguin
Wolf
Angler fish
Goat
Rottweiler
Snakes
Eagle
Brown bear
Alligator
Horse
Shetland pony
Macaw
Pug
Turtle
Cat
Octopus
Dog
Golden Retriever
Schuurpapier Het lukt mij niet
Torretjeee Las net dit op m'n fb, van iemand bij wie het ook niet lukte. "Gevonden. Je moet op je telefoon via een internetbrowser, niet via de google app!"
[verwijderd]
Schuurpapier hier al vanalles geprobeerd, maar lukt ook niet
[verwijderd] Jammer!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd]
Torretjeee
https://www.google.com/search?client=ms-android-sonymobile-rev1&sxsrf=ALeKk03FrkN6xsfnSj6LkOG2yLiBNdiC3g:1585479248543&q=Tijger&stick=H4sIAAAAAAAAAONgecTYyMgt8PLHPWGpiklrTl5jLOLiCs7IL3fNK8ksqRRS4WKDsqS4eKQ49HP1DcxTcs00GKS4uOA8JTsjo12Xpp1j0xFkAIJV2iEOUiJKQlzsnsU--cmJOYI7_JkO_v701l6JkxMof8Ci6qK9FkPTvhWH2Fg4GAUYeBaxsoVkZqWnFgEAZXxz4pAAAAA&sa=X&ved=2ahUKEwiYraG7wr_oAhWR16QKHUsXArMQ3LoBMAB6BAgPEAM&biw=360&bih=592&dpr=3
En dan iets scrollen, eerst lukte mij ook niet, nu wel.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] ja en dan krijg ik dit, zonder de optie om het in mijn eigen ruimte te zien. Heb al een app geüpdate, maar ook dat werkt niet helaas...
Schuurpapier ja het is inmiddels gelukt. Ik schreef het in het Engels steeds, in het Nederlands lukt het wel.
Bedankt voor het idee, @Schuurpapier
Dikke pret vanmiddag met dieren in huis!
Oooo, ik wil ook!!
Ik krijg hem ook alleen maar gewoon in 3d.
muppet ja idd bedankt @Schuurpapier !
Schuurpapier super idee! We hebben een hilarische middag gehad
[verwijderd]
F kan hem wel in een ruimte plaatsen, M en ik niet. Uiteraard zit het hele huis vol pinguïns dus
Mijn dochter maakt op dit moment de Efteling na in de woonkamer. Ze is begonnen met de speeltuinpiano () en maakt nu Langnek van Duplo. Ik vind het enerzijds creatief en anderzijds wat verdrietig.
Misschien een praktische voor wat oudere kinderen. Wij hebben gisteren een typecursus aangeschaft voor zoon. Is gewoon online en leek ons een goede voorbereiding op de middelbare school. Omdat hij nu minder werk heeft, kan hij dat er prima bij doen.
30 dingen die je kunt doen met tape. https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=-KvwuihamZw