Torretjeee Las net dit op m'n fb, van iemand bij wie het ook niet lukte. "Gevonden. Je moet op je telefoon via een internetbrowser, niet via de google app!"

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ja en dan krijg ik dit, zonder de optie om het in mijn eigen ruimte te zien. Heb al een app geüpdate, maar ook dat werkt niet helaas... 😕

Oooo, ik wil ook!!
    Ik krijg hem ook alleen maar gewoon in 3d.

• [verwijderd]

F kan hem wel in een ruimte plaatsen, M en ik niet. Uiteraard zit het hele huis vol pinguïns dus 😆

Mijn dochter maakt op dit moment de Efteling na in de woonkamer. Ze is begonnen met de speeltuinpiano (🤔) en maakt nu Langnek van Duplo. Ik vind het enerzijds creatief en anderzijds wat verdrietig.

Misschien een praktische voor wat oudere kinderen. Wij hebben gisteren een typecursus aangeschaft voor zoon. Is gewoon online en leek ons een goede voorbereiding op de middelbare school. Omdat hij nu minder werk heeft, kan hij dat er prima bij doen.

Femkes Zat ik ook al aan te denken. Welke heb je genomen?

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Bloem picatypen.nl was zo'n beetje de goedkoopste en zoon houdt erg van weetjes. Er zat een reclameblaadje bij de Quest junior waar zoon abonnee van is, dus zo kwam ik op deze.

Ik heb vandaag met peuter een Dirk Scheele gym workout gedaan. Gewoon een half uur lang zijn nummer "ik loop, ik loop" uitgevoerd. Weet nog niet of het voor herhaling vatbaar is. (Hoewel het erg leuk was en we kei hard hebben gelachen met steeds raardere uitvoeringen van de dieren!)

Vulpen hier gaat hij vooral in herhaling om te rennen als een paard 😁

• Vulpen hebben hierop gereageerd.