Femkes Wij wel een vakantie geboekt (niet over nadenken Auw Auw dag geld) Dus ik moet hier ook over nadenken.

iemand nog ideeen voor Peuters om te doen als de kleuter wat schoolwerk moet doen? Ik vind het lastiger voor peuters...

Hopsatee wij hadden een leuke opdracht van de opvang!

Print een schaap uit. Doe hem in een doorzichtig plastic zakje, spuit de vacht vol met scheerschuim en laat je peuter scheren met een stukje karton!

Het was hier een groot succes!

• [verwijderd]

[verwijderd]

Dankje! Ik zoek meer een soort van ochtendgym, beetje springen, beetje hupsen, beetje dansen en dan Nederlandstalig.

• [verwijderd]

@Vulpen Dankjewel!

Ik heb leuke gevonden via Youtube en dan zoeken op Zomerjobs. Voor de andere kleuter moeders ook misschien leuk. 🙂

Zo ik ben weer even een juf geweest. Vanmiddag weer eventjes.

• [verwijderd]

Vandaag de schoolwerkjes voor week 2 binnen gekregen. Het is veel youtube (wel educatief), school tv en spelletjes doen. Terwijl mijn zoon zo dol is op kleurwerkjes, schrijfwerkjes enz. De opdrachten voor groep twee krijgen we ook door en die doet hij ook allemaal al. Heb voor deze week maar extra opdrachtjes gevraagd, want anders zit het kind alleen maar achter een scherm.

• [verwijderd]

[verwijderd]
          Zo de juf heeft nu al gereageerd, super fijn! Ze heeft links doorgestuurd met extra opdrachten en printables.

Ik merk dat het vandaag echt niet gaat qua werk. Man is voor zijn doen rustig, maar toch erg aanwezig. Zoon vraagt ook veel aandacht, omdat hij niet echt in het schoolritme komt.
          Man voelt zich ook niet geroepen om de schooltaakjes met zoon te doen. Al geef ik hem die kans ook niet echt.

Vanmiddag een telefonische vergadering en man zorgt dan dat hij en zoon lekker buiten is. Tijdens de vergadering van man gaan zoon en ik even naar buiten.

Ik zag vandaag Heel Holland Plakt op Facebook. Erg leuk!

• [verwijderd]

Onze buurvrouw heeft vandaag met haar twee kinderen een speurtocht voor mij en mijn dochter uitgezet. Lekker spoorzoeken a.d.h. van pijlen van stoepkrijt. We moesten steeds foto's of antwoorden op vragen aan hen appen, dus we hadden toch soort van contact. Later in de week gaan dochter en ik er een maken voor hen. Super leuk! En je loopt alleen met je gezinsgenoten in een rustige wijk, niet een druk park o.i.d., dus geen probleem met afstand houden tot andere mensen.

(weg)

Oeps verkeerde topic

Een potje online D&D spelen met @LucP en nog wat random mensen. Via deze site kun je jezelf inschrijven als er nog plaatsen vrij zijn:
          https://dnd.lucp.nl/

Het is gratis en je kunt live nerden met mijn man 😂

Totale n00bs zijn ook welkom.

• [verwijderd]

Manque
            Van mijn man de vraag of dit roll 20 is?

(Ii heb geen flauw idee watik nu vraag.)

• LucP hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] roll20 is een app waarmee je D&D kunt spelen online. Maar we doen dit gewoon ouderwets via Google Hangouts 😀