Torretjeee en Louelle81 ik kan hem wel redelijk vermaken als ik niet hoef te werken, het is meer tijdens het werk. Ik heb vandaag nieuwe puzzels gekocht en we hebben van school een online kleuterpagina. Maar ik kan hem daar geen 8 uur per dag mee bezig houden....Ik heb nu bedacht om maar 4 keer 6 uur en 1 keer 4 uur te gaan werken.

We hebben net een trampoline besteld. We overwogen het vorig jaar al voor mini's verjaardag, maar nadat twee kinderen net heen en weer stuiterden op de bank leek het me nu wel een goede investering. Uiteindelijk een duurder rechthoekig model gekocht, dan houden we nog een beetje tuin over. Ik hoop dat ze er wat energie op kwijt kunnen.

Tantetil Ja thuis werken met kleine kinderen is echt lastig. Kinderen zijn dat ook helemaal niet gewend en dat ouders wel thuis bent maar eigenlijk niet beschikbaar.

Femkes Oeh wij wilden dit vorig jaar ook maar niet gedaan. Ik wil er ook één met een net eromheen en staand want wij hebben duur kunstgras laten leggen vorig jaar dus ik wil niet in graven...Maar ik weet steeds niet wélke en dan stel ik het weer uit...

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Hopsatee dat ken ik, daar had ik ook last van. En toen had ik een beslissing genomen en besloot man dat hij dat toch niet de goede vond. Dus we twijfelden vrolijk verder. Maar met deze binnendagen leek het me wel echt verantwoord en daar was mijn man het mee eens. En toen vond ik een rechthoekige die niet zo groot is, maar wel groot genoeg voor 2 kinderen tegelijk, dus toen maar toch gedaan. Gelukkig hadden we nog geen vakantie geboekt, dus dan straks maar besparen (even ervan uitgaande dat er dit jaar nog vakanties komen).

• [verwijderd]

Kent iemand hier ern leuk youtube kanaal waarop ik mijn zoon van vier kan laten ochtend sporten? Soort van Nederland beweegt voor kinderen?

Femkes Wij wel een vakantie geboekt (niet over nadenken Auw Auw dag geld) Dus ik moet hier ook over nadenken.

iemand nog ideeen voor Peuters om te doen als de kleuter wat schoolwerk moet doen? Ik vind het lastiger voor peuters...

Hopsatee wij hadden een leuke opdracht van de opvang!

Print een schaap uit. Doe hem in een doorzichtig plastic zakje, spuit de vacht vol met scheerschuim en laat je peuter scheren met een stukje karton!

Het was hier een groot succes!

• [verwijderd]

[verwijderd]

Dankje! Ik zoek meer een soort van ochtendgym, beetje springen, beetje hupsen, beetje dansen en dan Nederlandstalig.

• [verwijderd]

@Vulpen Dankjewel!

Ik heb leuke gevonden via Youtube en dan zoeken op Zomerjobs. Voor de andere kleuter moeders ook misschien leuk. 🙂

Zo ik ben weer even een juf geweest. Vanmiddag weer eventjes.

• [verwijderd]

Vandaag de schoolwerkjes voor week 2 binnen gekregen. Het is veel youtube (wel educatief), school tv en spelletjes doen. Terwijl mijn zoon zo dol is op kleurwerkjes, schrijfwerkjes enz. De opdrachten voor groep twee krijgen we ook door en die doet hij ook allemaal al. Heb voor deze week maar extra opdrachtjes gevraagd, want anders zit het kind alleen maar achter een scherm.