Jeeeejh! Ik ga weer in mijn oude huis wonen! Ik en mijn ex hebben besproken dat dit de beste oplossing is. Een huurhuis krijgen hier is niet makkelijk. Mijn ex woonde nog in het huis om klussen af te maken, maar hij is zo bezig met zijn relatie dat hij alleen kleine dingen heeft gedaan. De badkamer moet nog. Maar dat is een luxe probleem. Zo erg nodig is het ook nog niet. Hij gaat de badkamer nog doen, maar we hebben er geen haast mee.
Mijn ex gaat dan in Oosterhout wonen bij zijn vriendin. Zo kunnen wij misschien ook beter los van elkaar komen omdat we elkaar dan veel minder zullen gaan zien. Hij zal de kinderen dan ook wat minder vaak zien, hij ziet daar wel tegenop. Dus ipv 50/50 co ouderschap zal het eerder 30/70 worden. Mij hoor je niet klagen...
Aangezien hij dit weekend moet werken, zit ik nu ook in het huis tot dinsdagochtend. Eigenlijk ook om te kijken hoe dat voelt. Maar het voelt zo goed! Ik heb het hier echt gemist. Heb ook gelijk weer meer sociale omgang en dat vind ik heel fijn. Mijn buurvrouw heeft me gemist en is blij dat ik terug kom. Heel fijn om te horen. 😊
Ik had eerst plannen om eigenhandig het bed naar de stort te brengen, maar het is een goed bed met een heel fijn matras, dus ik was de topper en haal nieuw beddengoed.
Ik ben echt heel erg blij met dit plan!