[verwijderd] We hebben idd even een goed gesprek gehad over hoe hij in deze scheiding staat, en hoe ik er in sta. Hij is al veel verder dan ik en wilde meteen verder.
Hij is het eens dat zijn gedrag niet heel respectvol is. Hij zegt nooit de intentie te hebben gehad mij te kwetsen. Hij vraagt zich af wat het mij nog uitmaakt. 🤨
Ik heb de scheidingsperiode willen gebruiken om een goede omgang te creëren, dat heeft nu echt een deuk op gelopen. Na een gesprek hebben we nu duidelijk waar ieder van ons nu staat in dit proces. De omgangsregeling gaat nu ook per direct in kracht. Ik heb geen zin om nog tegen hem aan te kijken met de wetenschap dat hij al volop bezig is met andere vrouwen. We hebben afspraken gemaakt over zijn app gedrag als we met zijn allen thuis zijn. Daarbij gaan we er toch aan werken om nog een vriendschappelijke omgang te kunnen realiseren in plaats van alleen een praktische. Ik merk aan zijn houding dat hij ook daadwerkelijk schuldbewust is.
We komen er wel, maar als je beiden anders in het proces staat, is het lastig. We moeten goed blijven communiceren. En hij moet zijn eigenbelang even op de achtergrond zetten. Onze kinderen zijn het belangrijkste, hun belang staat voorop. Voor de kinderen moet ook ik pas op de plaats zetten om goed met hun vader om te kunnen gaan.
Hij is echt compleet losgeslagen, het lijkt wel een puber!