De schakelaar is bij mij al aan het omgaan. Ik was gisteren zelfs in een goede stemming! Ik kijk uit naar mijn eigen huis, mijn eigen vrije tijd en mijn tijd met mijn kinderen straks, zonder gezeur en kritiek van mijn ex.
Ik had een waar “let it gooooo” moment.
Ik wilde daardoor ook wat dingen bespreken met mijn ex nog over de scheiding en hoe we bepaalde dingen nog moeten regelen. Alvast wat spullen gaan inpakken bijvoorbeeld. Helaas was hij in een minder goede stemming en werd zelfs pissig toen ik weer iets over de scheiding wilde overleggen. Hij heeft bijna de hele dag zitten mokken en chagreinig zijn. Heel apart.
Zijn collega’s hadden hem opgegeven voor “first dates” en hij werd gebeld door het programma! Hij heeft nogal een obsessie met dat programma, dus ik zei dat het zeker moest doen! Maar hij heeft het afgeketst omdat het misschien niet zo’n goed idee is om daar te gaan zitten terwijl je nog niet officieel gescheiden bent en nog met je bijna ex gezin onder 1 dak woont… you think???
Ik hoop maar dat dit gebeuren wat inzicht voor zichzelf geeft over zijn zeer respectloze gedrag tijdens onze scheiding. Hoewel ik daar een hard hoofd in heb.
Maar voor nu, mijn toekomst ziet er stiekem al wat rooskleuriger uit!