[verwijderd] Youtan Is dat een leuk park? Wij hebben er voor het eerst een (vernieuwd) huisje geboekt.
Youtan [verwijderd] ja ik vind het een leuk park. Het zwembad is leuk en de kinderboerderij en de speeltuin ernaast. Maar wat ik het leukst daar vind is de Plaza en Puk en Pelle. En de huisjes zijn netjes nu hoor, maar eerlijk geegd interesseert me dat het minst. Ik wil graag leuke dingen doen op een park en dat kan op het Vennebos 😁
Luca75 Vennenbos is super! Ze hebben nu ook de pizzeria vernieuwd zag ik. Wij gaan in maart. Onze jongste is helemaal gek van Bollo en van Puk en Pelle.
Snoopy1979 Nog 52 dagen tot een weekend Landal het Vennenbos Nog 84 dagen tot 3 dagen Rome Misschien gaan we daar tussenin nog een paar dagen naar Texel. En dan zijn we nog 3 weken vrij vanaf 29 juli maar nog helemaal geen plannen.
Luca75 Nog 20 dagen tot onze midweek naar het Vennenbos. Nog 144 dagen voor we naar Italie gaan en nog 321 dagen tot onze midweek naar het Meerdal
smax Nog 66 dagen tot we naar Zuid-Frankrijk gaan. Heerlijk twee weken weg! En nog 165 dagen tot we nog een keer naar Frankrijk gaan voor twee weken. En nog 193 dagen en dan gaan we een week naar Zeeland...
Angel1980 smax wat een heerlijke vooruitzichten! En NZ, woh, wat een gave reis! Edit: Ik las New-Zealand i.p.v. Zeeland 😁 Tijd voor koffie 🤦♀️ En Zeeland is trouwens ook gaaf 😉
smax Angel1980 haha, ja Zeeland 🙂 Wel een stuk dichterbij haha. We gaan alleen met mooi weer hoor. Kinderen hebben vorig jaar ook zo genoten in Zeeland.
Bloem Nog twee weken en dan lekker een weekje vrij. En een weekendje weg. Heerlijk. Hopen dat het dan ook zo’n lekker weer is.
Strandbal Nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we een weekend naar landal miggelenberg.. ben benieuwd of het leuk is.