Luenlana Nog 2 nachtjes en dan gaan we een weekend (kinderen hebben maandag een studiedag) naar Brabant, we gaan naar de Beekse Bergen en de Efteling mocht het weer het toelaten. Anders gaan we gewoon chillen op het park en in de huurt.
Zara75 Nog 93 dagen en dan gaan we met mijn ouders mee naar mijn familie in Zuid-Spanje. Mijn familie heeft mijn dochter nog nooit irl gezien, dus het wordt hoog tijd. đ Laatste dagen ga ik met man en kind naar de kust. Heb er zin in!
Luca75 Nog 35 dagen voor we een midweek naar landal gaan. Nog 159 dagen tot we naar Italie gaan en nog 336 dagen tot we een midweek naar center parcs gaan
Youtan Nog 1 nachtje en naar Het Vennebos en nog 7 nachtjes en dan gaan we wee naar Het Vennebos đ
[verwijderd] Youtan Is dat een leuk park? Wij hebben er voor het eerst een (vernieuwd) huisje geboekt.
Youtan [verwijderd] ja ik vind het een leuk park. Het zwembad is leuk en de kinderboerderij en de speeltuin ernaast. Maar wat ik het leukst daar vind is de Plaza en Puk en Pelle. En de huisjes zijn netjes nu hoor, maar eerlijk geegd interesseert me dat het minst. Ik wil graag leuke dingen doen op een park en dat kan op het Vennebos đ
Luca75 Vennenbos is super! Ze hebben nu ook de pizzeria vernieuwd zag ik. Wij gaan in maart. Onze jongste is helemaal gek van Bollo en van Puk en Pelle.
Snoopy1979 Nog 52 dagen tot een weekend Landal het Vennenbos Nog 84 dagen tot 3 dagen Rome Misschien gaan we daar tussenin nog een paar dagen naar Texel. En dan zijn we nog 3 weken vrij vanaf 29 juli maar nog helemaal geen plannen.