Nog 20 dagen tot onze midweek naar het Vennenbos. Nog 144 dagen voor we naar Italie gaan en nog 321 dagen tot onze midweek naar het Meerdal

Nog 66 dagen tot we naar Zuid-Frankrijk gaan. Heerlijk twee weken weg!

En nog 165 dagen tot we nog een keer naar Frankrijk gaan voor twee weken.

En nog 193 dagen en dan gaan we een week naar Zeeland...

smax wat een heerlijke vooruitzichten! En NZ, woh, wat een gave reis!

Edit: Ik las New-Zealand i.p.v. Zeeland ๐Ÿ˜ Tijd voor koffie ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ En Zeeland is trouwens ook gaaf ๐Ÿ˜‰

• smax hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Nog 7 dagen, Dan gaan we naar Oostenrijk! โ›ท

Nog twee weken en dan lekker een weekje vrij. En een weekendje weg. Heerlijk. Hopen dat het dan ook zoโ€™n lekker weer is.

Angel1980 haha, ja Zeeland ๐Ÿ™‚ Wel een stuk dichterbij haha.
      We gaan alleen met mooi weer hoor. Kinderen hebben vorig jaar ook zo genoten in Zeeland.

Nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we een weekend naar landal miggelenberg.. ben benieuwd of het leuk is.

80 dagen voor een lang weekend naar Duitsland, centerparcs
        171 dagen en dan gaan we 2 weken naar zuid Frankrijk, een gรฎte hebben we geboekt, in de buurt van Perpignan.

Strandbal, laat je weten hoe dat park is? Veel plezier alvast.

Hier nog 13 dagen, en 137 en 314....

Nog 3 nachten en wij gaan een week naar landal Land van Bartje.
          Ik ben erg benieuwd en onwijs toe aan vakantie!!!!!

Nog 177 nachten naar de zomervakantie. Een stacaravan ook in Drenthe ...

Elise75 heel veel plezier! Ik hoop dat je goed je rust kan pakken. En LvB is heel erg leuk, ook voor je kleine meid!

Luca75

ja dat is goed. Op de site ziet het er leuk uit dus ben benieuwd.

5 dagen later

Ik heb net een dagje Parijs geboekt ๐Ÿ‡ซ๐Ÿ‡ท Wel als richting Spanje gaan, maar we hebben de vakantie met een dagje verlengd. En dan kunnen we rustig in drie dagen naar Spanje rijden, elke dag zo'n 500 km ๐Ÿ˜Š

Oja, dus nog maar 158 dagen!

Luca75

je wou nog weten hoe het park miggelenberg is.
            wij vonden het leuk! Je zit in midden in het bos met je huisje.
            Alles was heel netjes en schoon. Je hebt zoโ€™n gebouw met restaurant, kleine supermarkt, snackbar, zwembad etc. Je kan ook fietsen huren, hebben we ook gedaan.
            Daarachter is een heel groot veld waar de kinderen vanalles kunnen doen. Ze hebben een speeltuin, mini kinderboerderij, kabelbaan, voetbalveld.
            De kinderen hebben zich heel erg vermaakt.
            En we hadden geluk met het weer.

• Luca75 hebben hierop gereageerd.