Het grote vakantie afteltopic!
[verwijderd] als ik dit zie wil ik bijna in een tent slapen ziet er prachtig uit! Die soort van overkapping hoort ook bij jullie staanplaats?
[verwijderd] heerlijk!!
[verwijderd] wat gaaf! Een prachtige plek, geniet!
[verwijderd] wat een gave plek!
Je snapt dat we nu allemaal willen weten wat dit is.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Miek89 die overkapping is echt geweldig. Deze hoort er standaard bij inclusief koelkast en ruime picknicktafel. Echt een soort buitenkeuken.
We hebben wel overburen (caravan aan de overkant), maar zoals je ziet zit er super veel ruimte tussen de plekken. Ik hou echt helemaal niet van hutje mutje op elkaar. Voor ons perfect.
June het is in de Dordogne. Camping krijgt ook een 9.3 op zoover en dat vind ik het tot nu toe wel waard.
[verwijderd] oh dat is ideaal zo'n extra ruimte
T ziet er heel mooi uit en inderdaad fijn dat het niet hutje mutje op elkaar staat
- Bijgewerkt
OkΓ©, wij gaan dus zaterdag of zondag toch nog op vakantie!!!! we zaten maar te dubben of we wel of niet moesten gaan.... nu gaan we naar de camping aan de rand van ons eigen dorp
een weekje kon nog net. Het is niet in de vakantie van mijn maar hij komt na zijn werk. En we kunnen lekker thuis dochen
ik ben zo blij voor onze dochter.
En eigenlijk ook voor ons want we hebben vorig jaar onze caravan gekocht en de mei vakantie ging ook al niet door....
Nog iets minder dan 2 weken
Nog 11 dagen of 252 uur.
Of nog 4 dagen werken. Net hoe ik wil aftellen
[verwijderd]
Huggybird wat fijn zeg!!
Nog 8 dagen werken!
Net nog een nachtje weg met vriend geboekt zonder kinderen!
Verder gaan we met de kinderen nog een midweek weg.
En misschien nog wel een midweek erbij last minute. Dat zien we nog wel.
Nog 8 dagen
Nog 11 dagen
Nog 12 dagen!