Nog 2 weken school en dan wwer weekje vrij
Het grote vakantie afteltopic!
Nog 74 dagen!! Op naar Zuid-Frankrijk.
Het wordt in ieder geval een weekje Cote d’Azur. Andere week moeten we nog bedenken.
Zoveel zin in!!!
- Bijgewerkt
[verwijderd] ik ben ook aan het zoeken... hoeveel personen zijn jullie, hoeveel slaapkamers?
@Huggybird heb jij Marveld nog omgeboekt?
[verwijderd] leuk park is dat. Ik ben 1 keer met de oudste in de torenkamer geweest, echt helemaal geweldig en je kunt ook gebruik maken van het zwembad/sauna van het hotel. En 1 keer hebben we een huisje gehad de vijver. Ook erg goed bevallen.
Yes wij hebben een weekje weg geboekt. In Zeeland bij landal. Heb 4 weken vakantie en het is wel erg fijn als we ook een weekje echt weg zijn! Gaan en dag voor de verjaardag van zoon weg. Dus slingers en ballonnen mee!
Nog 13 dagen school/17 dagen tot de zomervakantie. Ben echt helemaal klaar met school voor dit jaar. Hopelijk mogen ze na de zomer wel gewoon verkouden naar school
[verwijderd]
Nog 7,5 nacht slapen en dan vertrekken we om 4 uur in de ochtend richting Frankrijk . Kinderen nog 5 dagen school en zelf nog 4 dagen werken. Ik werk geen hele dagen meer, dus het voelt zelfs als nauwelijks werken nog
.
[verwijderd] ohhhh wat lekker!!! Wij nog 3 (!!) weken school. Maar dan gaan we ook wel gelijk na t weekend rijden
zo zin in.
Lekker vooruitzicht!
Over twee weken kunnen wij onze vouwwagen opzetten, dan wil ik vast één nachtje dat slapen. Dan nog een weekje school en werk en vanaf dan als t droog is op de camping doorbrengen. k ben heel benieuwd of t ons bevalt. Laatste spullen vandaag besteld dus we zijn er klaar voor (denk ik).
Hier nog 22 dagen en dan gaan we naar Landal in Zeeland. En nog 16 dagen en dan ga ik met de kinderen 2 dagen in een airbnb zitten in de buurt van mijn oude stad (Zwolle dus).
Nog precies drie weken en dan is het vakantie! En dan zitten we zaterdagochtend in de auto richting Spanje
[verwijderd] ik zie na 5 minuten staren nog steeds geen auto
Wij gaan over 2 weken een weekje weg, verder nog onduidelijk. We willen enorm graag naar schoonfamilie in Dubai, alleen gaan het aantal Corona gevallen daar weer wat omhoog. We wachten nog een paar dagen af tot we beslissen. Anders word het de herfstvakantie en dan weten we gewoon ook niet hoe het met Corona zit.
[verwijderd] gevonden
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Drukte op de camping . Die zwarte vlek is trouwens mijn moeizame poging om mijn man onherkenbaar te maken.
We hebben dus wel de mooiste plaats van de camping. Echt reusachtig!
[verwijderd]
oh wat ziet dit er heerlijk uit!