Nog 1 uurtje
Het grote vakantie afteltopic!
Nog 2 maanden voor een weekendje en 5maanden voor een weekje
We zijn geïnstalleerd na het opzetten van de voortent even thuis wezen douchen
en de spullen voor in de koelkast mee genomen.
Voor volgend jaar is al wel geboekt, de 'eerste' vakantie is doorgeschoven en we hoeven nog maar 'slechts' 385 dagen te wachten
En inmiddels toch een vakantie in Frankrijk geboekt! Niet te ver (1000 km) en lekker aan de kust. Alleen duimen voor mooi weer, we zitten namelijk in Bretagne.
Nog 7 werkdagen
Angel1980 rijden jullie deze afstand in 1x? Wij willen volgend jaar wat verder rijden dan we nu doen en dat is dan zo 1050km. Als we aankomen moeten we ook de tent nog opzetten. Zonder voorluifel zou dat zo een goed uur in beslag nemen. Ik twijfel bij deze afstand of een tussendoor overnachting nodig is.
Hooyo-shimbir we hebben inderdaad besloten om in Le Mans (ongeveer na 700 km) te overnachten en de volgende dag de laatste km te rijden. Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik dacht dat het iets dichterbij zou zijn
Terug willen we in principe wel in een keer, maar ik zou zeker een slag om de arm.
Angel1980 met overnachting is natuurlijk wel relaxt aankomen... daar is ook wat voor te zeggen. Moeten jullie nog zelf wat opzetten of heb je een accommodatie klaarstaan als je aankomt?
Hooyo-shimbir wij hebben nu een stacaravan gehuurd. Ik vind heel fijn om rustig en niet oververmoeid aan te komen. Als we naar Spanje rijden (1400 km), rijden we eigenlijk ook in drie delen. En toen we een tent hadden maakte we ook tussenstops. Het is een hoop geld, maar welke elke cent waard!
Angel1980 ik neem je feedback mee in overweging
Vrijdag eerste weekje weg! Enorm veel zin in!
sjorsje snap ik .. Vroeger deden wij het ook, we zijn zelfs vanuit Italië in een ruk doorgereden (18 uur totaal
), maar we doen het nauwelijks meer. Ik verander langzaamaan in een heks als ik zo moe ben, mijn man idem en de kids zijn de dupe. En ik vind het heerlijk om de reis verlengen! De gezelligheid en mini avontuur, echt een toevoeging aan de vakantie
Morgen laatste dagje thuis
- Bijgewerkt
Nog 3 weken werken...
En dan 3 weken vrij. Wij gaan naar hopelijk vaak naar Zuid of Noord Bali. Midden Bali alleen voor overnachting..
We zullen vast andere eilandjes gaan bezoeken...op Corona afstand