Het zit er weer op 2 weken Italië! Vannacht thuisgekomen. Het was heerlijk. Slechte wifi dus bijna geen schermen (de kinderen ook niet en ze vroegen er ook niet om) lekker slow gedaan want het was warm dus wat minder uitstapjes dan normaal (3 keer weggeweest en wel vaker uiteten) heel gezellig met kids en vrienden. L werd vannacht zelfs boos toen we thuiskwamen: nee niet!!! Groot huis! Kleine huisje Italië! Ik wil niet naar wiebelwagen (opvang) ik wil met jou en tante K (mijn beste vriendin met wie we waren) 🤣 Ik snap het wel. Elke dag ijsjes, leuke dingen doen, spelletjes zwemmen en tafeltennissen met ouders (die normaal altijd druk zijn)
Nu nog een klein weekje thuis waarvan ik met mijn oudste 2 nachtjes weg ga omdat hij 10 wordt en mijn man met de middelste gaat klimmen.
Vandaag opruimen en was dag (gadver) en dan weer aftellen naar de volgende (oud en nieuw) en in oktober weer op zoek naar de vakantie voor zomer 2025.
De afgelopen jaren viel ik na vakantie in een soort van zwart gat omdat ik zelf vrijwel overspannen was en overal zoekende in was.
Nu merk ik dat ik het minder heb dankzij alles wat ik de afgelopen jaren hieraan heb gedaan. En omdat ik wat bewuster voor mezelf kies en bijv ook altijd nog een paar dagen (of week zoals nu) thuis wil zijn na vakantie. Eerder ging ik praktisch de dag erna alweer werken.