Trees CrazyCatLady wat ik zo kan zien, heeft ze het goed naar haar zin π. Hof van saksen heeft wel een super gaaf zwembad. Ze gaat het vast super leuk krijgen.
CrazyCatLady Trees wat ik zo kan zien, heeft ze het goed naar haar zin π. Dat doen ze snel dan, want ze zijn om half 12 weggereden bij vriendje, en het is 2,5 uur rijden π
Trees CrazyCatLady π€£ Er zijn geen files richting het noorden π (hoe klets ik mij hier toch weer uit).
Trees CrazyCatLady haha het ligt aan het tijdsverschil! (Dank u chandler). Richting Drenthe rij je door een tijdzone. Wist je dat niet?
CrazyCatLady Trees oh, dat ik daar niet aan had gedacht! π€¦ββοΈπ€£ Dat ze nog niet geappt heeft dat ze er zijn, is gewoon typisch H die alles vergeet... Bloem ik heb alleen de website gezien, maar ik ben ook wel jaloers ja! Ziet er erg leuk uit π
Femkes Wij zijn gisteren aangekomen bij onze camping. Vandaag is redelijk qua temperatuur, maar het miezert regelmatig en is wat grauw. Maar er zijn gisteren ook vrienden aangekomen en vandaag stond op de planning om alleen wat te spelen en te zwemmen. Dus dat doen ze nu gewoon. Met als voordeel dat er nauwelijks anderen zijn. Op dit moment zijn er 6 mensen in het zwembad, 5 van ons en vrienden en 1 buurmeisje op de camping. Best relaxed
Mamabeertje Nog 4 nachtjes en dan gaan we!π₯³ Ik voel me alleen de hele tijd een beetje zenuwachtig/schuldig omdat ik nog niks heb gepakt, maar ik kan ook nog weinig doen eigenlijk. Dus ik ga straks denk ik maar even m'n nieuwe pannen afwassen.
Elsie89 Mamabeertje tijd zat toch nog. Ik was meestal alles weg 2 dagen van tevoren en dan 1 dag ervoor inpakken
Toch6 Mamabeertje ik pak ook pas de dag vooraf (of zelfde dag als we laat vertrekken π«£). Hooguit zet ik een krat neer met "dat moet mee gooi er maar even in"
Elsie89 Mamabeertje haha als je nog 4 dagen hebt moet je nog wel een keer wassen gok ik zo. Maar wel lekker als het al grotendeels klaar is
Mamabeertje Elsie89 Misschien dat ik morgen nog een wasje draai. Dan heb ik wat schoon hangen als we terugkomen.
Bob_Ross Wij denken eraan om in onze vakantie toch nog een midweekje weg te gaan. Landal lijkt het goedkoopste vs kwaliteit. Iemand andere tips? Het liefst omgeving Utrecht/Gelderland/brabant. Edit: We hebben al geboekt! De huisjes vliegen weg zeg. We gaan naar Landal Heideheuvel! De buurpubers gaan de poezen verzorgen.
Liekje81 Bob_Ross ik zat zelf ook eens te kijken, maar wat een prijzen nog. Wij blijven wel thuis. π