Huggybird Bloem tot mijn grote verbazing vond T het ook een goed plan. Daar ben ik wel blij mee. We stellen haar door omstandigheden al een paar jaar teleur wat zomer vakantie betreft. Nu zijn we in februari natuurlijk met z’n tweetjes weg geweest maar nu gaat de zomervakantie weer niet door zoals we graag zouden willen. Ze zag hier meteen de voordelen van. Binnen de grenzen, doen waar je zin in hebt. Heen en weer tussen thuis en de camping. Ik heb wel gezegd dat ik haar elke dag wil zien en ze geen bende mag maken waar ze ook is. 😂
Jules Huggybird Wat een fijne positieve instelling heb jij toch altijd! 😊 Een vriendin van mij zit in de zomer elk jaar 3 weken op een camping dichbij huis. Het zijn altijd heerlijke vakanties zegt ze. Wanneer het een paar dagen regent bijv, dan gaan ze weer even naar huis. Dan draait ze een paar wasjes en gaan ze weer terug. Kinderen zijn daar de hele dag op pad met andere kinderen.
Huggybird Jules dankjewel ☺️het maakt mij niet uit of ik ver van huis of dichtbij zit als ik er maar lekker uit ben. En we moeten het doen met de situatie zoals die is… op de situatie hebben wij geen invloed maar wel op hoe we ermee omgaan 😊 Best fijn om eens een wasje te draaien thuis of eens onder mijn eigen douche te staan. 😉
Trees Huggybird klinkt als een goed plan en heerlijk dat je er dan zo wel uit bent. Ook al is het dichtbij, het geeft toch een vakantiegevoel om niet thuis te zijn.
Huggybird Trees ja heerlijk even in het campingleven 🥰 desnoods doe ik in een andere plaatst mijn boodschappen 😂
Trees Huggybird wat ik altijd zo fijn vind aan vakantie is dat je niks hoeft. Thuis kan ik altijd wel een klusje bedenken, maar op vakantie kan je alles loslaten. Het dagelijks vegen van de caravan a 2m kost 1 minuut en verder maak ik nog ons bed op. Tot zoverre de huishoudelijke taken 🤣. Daarvoor hoef je ook niet ver weg te zijn. Dat gevoel kan je bij wijze van spreken ook vinden om de hoek. Ik hoop dat je ook mooi weer krijgt. Dat maakt het vakantiegevoel toch wel compleet.
Huggybird Trees heel goed plan! Hoeft echt geen drie weken 30 graden te zijn hoor. Maar gewoon lekker is al heel fijn.
Pimpelmeesje Huggybird nee had het er nog niet over gehad 🙂 Het is een hele fijne week geweest, het reizen viel m wel zwaar en dat slapen..... laatste 2 avonden hebben we C in de auto gezet om in slaap te komen 🤪 tegen t einde was t ook wel minder leuk met zo veel slaapgebrek, maar het grootste gedeelte was hij heel gezellig. En met man ging het ook goed, familie gaat nog een paar dingen veranderen aan het huis waardoor het volgende keer nog wat makkelijker gaat. Zo lief van ze 🙂
Huggybird Pimpelmeesje fijn dat het over het algemeen goed en fijn was. Slaapgebrek is wel killing voor iedereen…😬 Wat super lief en fijn dat ze dingen gaan veranderen om het volgende keer nog makkelijker te maken 🥰
[verwijderd] A.s. maandag ga ik op vakantie! Met de trein naar Bremen, daar 2 nachten in een hotel. Dan met de trein door naar Kopenhagen waar we 3 nachten in een tiny house zitten. Dan weer terug naar Hamburg voor 1 nacht in een luxe hotel en de volgende dag weer de trein naar huis. Iemand tips voor de echte must sees? (Vooral voor Kopenhagen.)
Vulpen [verwijderd] Kopenhagen is superleuk! Wij gingen ook met de trein toen. Louisiana was heel erg leuk maar denk wel dat wij toen net geluk hadden met de tentoonstelling.
[verwijderd] Bloem Dankje! Ik ga met mn vriendin die vliegangst heeft en we wilden allebei onze gezinnen niet zonder auto achterlaten. Dan dus fijn met de trein. 🙂
[verwijderd] Nog 1 nachtje slapen! Half 9 heb ik met mn vriendin op het station afgesproken en net na 9 uur pakken we de trein.
Rietjesbeker Zo, ik heb net de camping voor de zomer geboekt. Het bleef er steeds bij, dus even mezelf een schop onder de kont gegeven 💪 Edit, want mijn telefoon vind zijgevels kennelijk een logischer woord dan zomer 😶
Trees Rietjesbeker Edit, want mijn telefoon vind zijgevels kennelijk een logischer woord dan zomer 😶 Klinkt inderdaad heel logisch 🤭