Gesprek ging prima, tl gaf inderdaad gelijk aan dat het voor school fijner is als ik er helemaal niet ben dan steeds wel en dan weer niet.
Hij had wel het voorstel om (een deel van) de uren met een vervanger samen te doen. Die vervanger is geen docent exacte vakken, nou is dat (voor hem) wel te doen maar hij vindt het spannend. Bovendien is die klas waar het over gaat een terrorklas dus 2 docenten (en toa) is geen overbodige luxe. Ik mag er even over nadenken.
Aan de ene kant lijkt het mij fijn om toch bij werk betrokken te blijven, maarrr ik ben bang dat hij dan die klas aanneemt omdat ik ondersteun, en het dan mss niet gaat en ik dan alsnog weer druk voel. Vooral omdat het een klas is waar je veel wilt rondlopen etc, om ze in het gareel te houden, en dan moet ik me enorm gaan inhouden om niet oven mn grenzen te gaan.
Ik denk dat ik voorstel dat ik wil proberen om in de lessen te helpen, maar dat ik niet kan garanderen dat dat gaat. Dat ik wel wil toezeggen dat ik 1 keer per week een paar uurtjes met hem kan zitten om samen naar de modules te kijken. Dat kan sowieso.