Poeh das even een ommekeer dan.
Maar je hebt al vaker aangegeven dat je niet op je plek zit en loonsverhoging wil toch? (Of heb ik een andere voor me) en nu dat je echt weg gaat komen ze pas met de voorstellen.
Zoals ik het nu zie;
Huidig werk;
Auto van de zaak maar toch nog 30 min rijden
Nieuw werk:
Auto van de zaak en 15 min rijden
Huidig werk:
Loonsverhoging
Nieuw werk;
Beter loon
Huidig werk:
Nog steeds uitdagend en leuk
Nieuw werk;
Journalistieke stuk weg en beperkte onderwerpen
Vragen huidig werk;
Hoe willen ze die werkstress weg werken? Blijven de werkzaamheden hetzelfde?
Vragen Nieuw werk;
Ligt de functie echt nog open en wanneer kun je die beperking doorbreken? Want 3 jaar in een beperking van werkzaamheden leven lijkt mij ook geen uitdaging.
Als je echt zou willen blijven heb je een proeftijd bij je nieuwe baan. Dus je zou er nog onderuit kunnen. Maar dan zou ik wel van je huidige baan nog meer loonsverhoging vragen, ik zeg maar wat...nog eens 500 bruto bóven op het loon van je nieuwe werk. Niet het laatste voorstel van je huidige werk.
Maar het allerbelangrijkste, je krijgt nu die waardering waar je al zolang om vraagt bij je huidige werk. Hoe voel je je daarbij? Is het een gevoel van ze willen mij houden omdat ze niemand anders kunnen vinden of is het een gevoel van ja ik doe er ook toe.
Oh ja en is er kans op doorgroeien, met loonsverhoging bij je nieuwe baan en zal dit nu bij je huidige baan het eerste en laatste zijn wat ze voor je kunnen betekenen met doorgroeimogelijkheden?