Robije M’n profielfoto is trouwens m’n foto van gisteren, zij zijn mijn motivatie! vandaag: nog even met een borrel en een blikje cola op de bank.
Robije Tantetil roze gin met tonic. En ja hier op tafel staat ook altijd iets om te smeren. Naast m’n bed staat ook een pot 🤣. En dan in elke jaszak en in m’n tas een labello-formaat.
Lumihiutale Kan niet zonder Thee met 3 schepjes/klontjes suiker,heerlijk! (Uiteraard kan ik op de 1e plaats niet zonder mijn gezin maar cliché en flauw om steeds maar dezelfde foto's te plaatsen 😆)
Ansji Ik had van de week een paar uur geen internetverbinding, ik kon geen mailtjes sturen, geen bestanden naar de drukker sturen, geen verbinding maken met mijn werkserver... Dan kom je er ineens achter hoe afhankelijk je er van bent!
[verwijderd] Ansji Ik wilde een plaatje van WiFi posten. Dus ik sluit me bij jouw bericht aan voor vandaag
Manque Kan niet zonder Een fles water. Ja, ik ben zo iemand die de hele dag met zo'n fles loopt te sjouwen. Ik drink 3 tot 4 liter op een dag, ben altijd dorstig.
Manque Motivatie Ik moet mijn motivatie terug krijgen... Om te bewegen, om weer terug op mijn oude gewicht te komen. Ik mis dit figuur... het is alweer zoveel maten geleden. Ik weet gewoon niet meer hoe het moet. Ben overal te moe voor.
Tantetil Manque lieverd...Ik begrijp je gevoel. Ik hoop dat je de motivatie vindt om meer te bewegen en je energieker te voelen, niet perse om weer zo dun te worden. Want ook voller ben je nog steeds een mooi mens 😘
Schuurpapier Tantetil Ik wilde net zeggen.. vind jou geen spatje minder mooi zo hoor Manque ❤ On topic.. pfff ik begon zo goed, maar m'n lover schopte alles in de war dus mag nog wat inhalen 🤫 Morgen ff naar kijken!
[verwijderd] Als ik had geweten hoeveel ik hem zou gebruiken hadden de kinderen hem nooit van hun eigen spaargeld hoeven kopen 🙈 Ik gebruik hem vaker dan zij!
Uilenmama Ik kan niet zonder: Mijn mooie warme werktrui. Ik zit vlakbij een in/uitgang, heerlijk die koude lucht.. En ik kan ook niet zonder de Albert Heijn. Want zowel man als ik verdienen daar ons brood. Zonder de AH , had ik niets eens een man en kind🙈