Jessie80 Gisteren gemist maar deze foto is zowel motivatie als avond, de oudste 2 kinderen, heerlijk gewassen op de bank nog even tv kijken...
Linnetje Eerlijk is eerlijk ... niet van vanavond maar afgelopen dinsdag. Ik was op weg naar een vriendin en moest hiervoor echt stoppen.
Tantetil Avond. Lekker op mijn plekje op de bank, Vikings op de tv en mijn eigen viking aan zijn kant van de bank.
[verwijderd] Lekkere luie avond nadat ik een poosje bij de kinderen heb gelegen. Die zijn bang voor de storm .
Robije M’n profielfoto is trouwens m’n foto van gisteren, zij zijn mijn motivatie! vandaag: nog even met een borrel en een blikje cola op de bank.
Robije Tantetil roze gin met tonic. En ja hier op tafel staat ook altijd iets om te smeren. Naast m’n bed staat ook een pot 🤣. En dan in elke jaszak en in m’n tas een labello-formaat.
Lumihiutale Kan niet zonder Thee met 3 schepjes/klontjes suiker,heerlijk! (Uiteraard kan ik op de 1e plaats niet zonder mijn gezin maar cliché en flauw om steeds maar dezelfde foto's te plaatsen 😆)
Ansji Ik had van de week een paar uur geen internetverbinding, ik kon geen mailtjes sturen, geen bestanden naar de drukker sturen, geen verbinding maken met mijn werkserver... Dan kom je er ineens achter hoe afhankelijk je er van bent!
[verwijderd] Ansji Ik wilde een plaatje van WiFi posten. Dus ik sluit me bij jouw bericht aan voor vandaag