Ik plaats hem hier maar, een mengelmoesje voordat ik het hele forum vol spam over hetzelfde onderwerp. Ik had een paar weken geleden gezegd wat te twijfelen over squid game met de meiden, we zijn er gisteren toch aan begonnen. Mijn bevindingen:
Biecht: ik kreeg volledig uit het niets een mailtje van de vader van de meiden dat ze squid game van hem niet mochten zien.
Dat moet je bij mij proberen zeg... 13 jaar alleen opvoeden en zijn manier van opvoeding/gezag is míj nu gaan commanderen wat wij op tv kijken? Dat dacht ik dus niet.
Dus, logisch, het werd mijn missie om te zorgen dat we SG gezien hebben voordat de volgende omgang plaatsvind 🙈
Ongegeneerde klacht: mijn kinderen hebben blijkbaar alle interessante stukken al gezien op YouTube en in Roblox en spoilen alles.
Maar bovenal verbazing: ik had rekening gehouden met alles. Bloed, organen, seks, 16+, angst, horrorbeelden, oogballen, kom maar op. Ik was overal op voorbereid.
Behalve dan dat we met z'n 3en zaten te janken op de bank omdat ons favoriete personage dood ging 🙈🤣