Marshmallow Net de docu gezien van Britney vs Spears. Ik hoop toch echt dat ze dit jaar eindelijk weer vrij gaat zijn. Dat haar vader zich niet kapot schaamt, walgelijke man.
[verwijderd] Marshmallow goede timing, haar vader is in ieder geval al weg! 🥳 https://nos.nl/artikel/2399755-britney-spears-in-zevende-hemel-vader-als-curator-geschorst
Cactusje [verwijderd] Ik heb de docu gister gekeken, veel wist ik al wel, maar blijft toch schokkend allemaal. Ik heb ook wel reacties gelezen waar ik het wel mee eens ben, als ze een piemel had gehad waren de laatste 13 jaar niet zo verlopen.
Sneeuwvlokjes Ik ben begonnen aan The chestnut man. Is een Deense thrillerserie. Vooralsnog lijkt ie goed te zijn, hij krijgt ook goede reviews.
Hopsatee Sneeuwvlokjes ik heb dit donderdag tijdens m’n weeen gekeken haha. Ik heb het boek (oktober) ook gelezen…
Bloem Sneeuwvlokjes Marshmallow Hopsatee Die zijn wij nu aan het kijken. Erg goede serie. Ook heel “gewoon” en “realistisch” qua sfeer en aanpak. Heel prettig om naar te kijken. En mijn vriend zit in elk geval niet tenenkrommend op de bank van alles te roepen over wat echt totaal niet kan in de praktijk 🤣 Kijkt wat rustiger.😜
Puzzelstukje Softbasegaming Ja die heb ik ook gezien. Nu af. Wel een apart concept. Het is weer eens verrassend! Gisteravond de film: the guilt gezien. Ook mooi! Jake gyllenhaal speelt het goed.
Manque Argh ik ben net begonnen met de tweede afl van Maid en ik heb alweer zitten janken. Heeft ook te maken met mijn eigen stress hoor. Soms heb je dan ff zo'n serie nodig om dat eruit te laten 😛
Nescio Marshmallow Manque is het iets om aan te beginnen? Ik kijk dus niet naar The Handmaid's Tale omdat ik dat gewoon niet trek 😬 Alles prima qua geweld in maffiaseries/films, thrillers ook ok, maar zulke thema's...