Bloem Als iemand een spannende serie, beetje thrillerachtig wil kijken dan is Clickbait een goede optie.
Bloem Hopsatee Lupin Braqueurs Queen of the south Gomorra Wel allemaal misdaad en de meeste vrij hard.
Hopsatee Bloem Thanks, behalve Lupin ken ik ze niet dus goede tips. Ja maar ik houd van misdaad of thriller. Ik kreeg als tip Virgin River maar dat kan ik wel even kijken voor de leuk maar dat vind ik vrij snel saai en zoetsappig 🤣
Bloem Peaky blinders Godless (western sfeer) Breaking bad Bad blood (erg goede serie) Ik weet niet of alle genoemde series er nog op staan trouwens. 😬
Marshmallow Net de docu gezien van Britney vs Spears. Ik hoop toch echt dat ze dit jaar eindelijk weer vrij gaat zijn. Dat haar vader zich niet kapot schaamt, walgelijke man.
[verwijderd] Marshmallow goede timing, haar vader is in ieder geval al weg! 🥳 https://nos.nl/artikel/2399755-britney-spears-in-zevende-hemel-vader-als-curator-geschorst
Cactusje [verwijderd] Ik heb de docu gister gekeken, veel wist ik al wel, maar blijft toch schokkend allemaal. Ik heb ook wel reacties gelezen waar ik het wel mee eens ben, als ze een piemel had gehad waren de laatste 13 jaar niet zo verlopen.
Sneeuwvlokjes Ik ben begonnen aan The chestnut man. Is een Deense thrillerserie. Vooralsnog lijkt ie goed te zijn, hij krijgt ook goede reviews.
Hopsatee Sneeuwvlokjes ik heb dit donderdag tijdens m’n weeen gekeken haha. Ik heb het boek (oktober) ook gelezen…
Bloem Sneeuwvlokjes Marshmallow Hopsatee Die zijn wij nu aan het kijken. Erg goede serie. Ook heel “gewoon” en “realistisch” qua sfeer en aanpak. Heel prettig om naar te kijken. En mijn vriend zit in elk geval niet tenenkrommend op de bank van alles te roepen over wat echt totaal niet kan in de praktijk 🤣 Kijkt wat rustiger.😜