Skye Ik vond birdbox echt totaal niet engπ€£ Bezig met bates motel, maar neiging om af te haken.. kom er maar niet lekker in.. wordt het nog beter of niet?
Marshmallow Ja ik denk dat het eraan ligt wat je normaal wel/niet eng vindt om te zien? Ik ben totaal NIET van de horror films bv. Er staat ook een serie op Netflix, Le Chalet en die vond ik opzich niet super eng, maar ik ging er wel van dromen als ik dat 's avonds keek.
WestCoast Ik ben een grote Gossip Girl fan maar wij kijken nu samen You! ga You kijken dames! Echt een goede nieuwe serie op Netflix. π
[verwijderd] Zo ik ben klaar met breaking bad! Nou wat een donkere zieke serie is dit zeg. Brr ga nu het nieuwe seizoen van outlander kijken!
Ffion Ik wist echt niet wat ik moest gaan kijken, dus ben begonnen aan The Good Wife. Daar had ik wel eens wat afleveringen van gezien maar nooit alles.
[verwijderd] Ik heb casa di papel afgekeken. wat een goede serie! Er komt een deel3 dit jaar. Zou dat net zo goed zijn?
Pilea [verwijderd] Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik vond het verhaal na seizoen 2 echt af. **SPOILER ALERT! ** . . . . . . . . . . . In het promofilmpje over s3 zie je aan het einde Berlin ineens verschijnen. Zou hij het overleefd hebben?
Robije Ben klaar met You, wat een eh aparte serie. Beetje creapy ook. Ben wel benieuwd naar seizoen 2. Ga nu maar eens beginnen aan seizoen 5 van the 100. Ik lees net dat seizoen 6 eind april al komt.
Pilea [verwijderd] Op YouTube is dat wel te vinden. Het is geen trailer maar een soort aankondiging van seizoen 3.
iMoeder SYRV Het is mij niet gelukt om door seizoen 1 heen te komen. Is dat doorzetten of misschien gewoon niet mijn soort serie? Ik heb het 5 afleveringen vol gehouden..
Pilea SYRV seizoen 1 vond ik wel leuk. Seizoen 2 kwam ik niet door. Ik vond het zo'n gezever allemaal. En dat voor die lelijke vent π π