Pilea [verwijderd] Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik vond het verhaal na seizoen 2 echt af. **SPOILER ALERT! ** . . . . . . . . . . . In het promofilmpje over s3 zie je aan het einde Berlin ineens verschijnen. Zou hij het overleefd hebben?
Robije Ben klaar met You, wat een eh aparte serie. Beetje creapy ook. Ben wel benieuwd naar seizoen 2. Ga nu maar eens beginnen aan seizoen 5 van the 100. Ik lees net dat seizoen 6 eind april al komt.
Pilea [verwijderd] Op YouTube is dat wel te vinden. Het is geen trailer maar een soort aankondiging van seizoen 3.
iMoeder SYRV Het is mij niet gelukt om door seizoen 1 heen te komen. Is dat doorzetten of misschien gewoon niet mijn soort serie? Ik heb het 5 afleveringen vol gehouden..
Pilea SYRV seizoen 1 vond ik wel leuk. Seizoen 2 kwam ik niet door. Ik vond het zo'n gezever allemaal. En dat voor die lelijke vent π π
Eowyn iMoeder met mijn vriend nu ook nu de 2 seizoenen gekeken. Zo leuk <3 was zo blij dat El weer binnen kwam haha
SYRV Pilea Haha echt? Dat had ik helemaal niet! Vind de serie mooi opgebouwd doordat ze steeds wisselen van hoofdpersoon. Ik heb bij deze serie steeds het gevoel alsof ik een boek lees. En sja.. Noah, ik snap de ophef ook niet helemaal. Maar moet zeggen dat ik hem wel ben gaan waarderen naarmate de serie vorderdeπ.
[verwijderd] Wij zijn gisteren begonnen met Derry Girls. Ik lach me gek, wat een bizarre types en situaties π
[verwijderd] Ik twijfel of ik straks ga beginnen aan het nieuwe seizoen van how to get away with murder of eerst de andere seizoenen ga bingwatchen. Ik vind dat wel het nadeel van netflix dat ze een heel jaar wachten met een nieuw seizoen van een serie erop te zetten.
Hopsatee @Pilea nog tips? Ik ben bijna toe aan de laatste aflevering van seizoen 4 van Bates Motel.. Dark ondertussen ook gezien..
Pilea Hopsatee Waar hield je ook alweer van? En hoe vond je Bates Motel? Ik heb You laatst gekeken. Ook lekker freaky! Als je eens wat minder spanning wil en meer diepgang: Wanderlust vond ik erg goed! Ik ben nu bezig met The chilling adventures of Sabrina. Leuk! Elite was leuk. La casa de papel ook. Laatst nog een leuke korte detective gezien: La ForΓͺt.
[verwijderd] Iemand Elite al gekeken? Ik las dat daar veel acteurs van casa in spelen. misschien dat ik in een minder groot gat val..