Robije Marshmallow Zag het ook echt niet aankomen. Nou ja het allerlaatste wel, maar wat daarvoor gebeurde niet.
Madeliefje06 [verwijderd] Jij bent snel gegaan! Dat is inderdaad wel leuk, ben benieuwd. Net aflevering 1 gezien. Lumihiutale Ja dat lees ik meer! Vorig seizoen vond ik wel goed vergeleken met de paar seizoenen daarvoor dus daarom had ik weer wat hoop. Welke aflevering ben je?
Lumihiutale Madeliefje06 Ik heb gister net de 1e gekeken. Vandaag ga ik verder dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Wat ik wel leuk vind is dat je nu ook het leven buiten de gevangenis ziet.
Marloes80 Madeliefje06 ja, vandaag de laatste aflevering gekeken... mooi seizoen en zo niet leuk dat het nu echt klaar is.
Lumihiutale Lumihiutale Ik heb net aflevering 6 gezien en ik heb wel even mee moeten huilen met Cindy en Suzanne ππ
[verwijderd] Marshmallow ik ook, heb nog geen 2 weken gedaan over 11 seizoenen π Op tv wel eens een aflevering gezien maar nooit volledig, nu op Netflix echt van genoten, wat een geweldige serie!
Robije Marshmallow Ik vind het helemaal niks. Zit nu in aflevering 4 maar heb nog niet gelachen. Ga er zo maar mee stoppen. Is how i met your mother leuker?
Puzzelstukje Marshmallow aah ja ik kon het echt even niet thuisbrengen. Logisch want dit is niet helemaal mijn ding, dus het kwam me niet bekend voor.
[verwijderd] Lumihiutale Er komen nog wat jank momentjes aan. Ik ga nu de laatste aflevering kijken...
[verwijderd] Oh nee, ik ben klaar met oitnb.. wat nu? Ik vond de laatste aflevering wat soft. Maar verder snap ik de kritiek niet zo op het laatste seizoen. Morgen verder met suits.
Robije Marshmallow eind augustus komt seizoen 3 al. 22 augustus komt het laatste seizoen van 13reasons why.
Sweetl Hoe zoeken jullie eigenlijk leuke films die je nog niet hebt gezien? In mijn films lijstje kom ik niets interessants tegen maar soms kom ik per toeval ineens weer op een aantal leuke filmsπ€vind het zo klote zoeken...
[verwijderd] Sweetl ik ontdek altijd welke films erop staan door het verwijder-alert en dan heb ik nog een paar dagen om ze allemaal te kijken π Maar ben het met je eens hoor, ik vind films echt niet fijn zoeken!
Marshmallow Sweetl nou laatst zocht ik naar een andere film en toen kwam er een titel voorbij waarvan ik dacht 'hee die is leuk (Demain tout commence!). Maar idd films zoeken is bagger.
Sweetl Lumihiutale ja maar dan krijg ik niet zo heel veel opties hoor? Er staan er veeeeeeeel meer op netflix, en de opties die ik krijg heb ik of al gezien of lijken we mwa..