Marshmallow Ik heb vandaag seizoen 2 van working moms gekeken. Leuke serie, jammer dat ik er alweer klaar mee ben π
Puzzelstukje Working moms, orange is the new black, ach die ga ik toch ook maar kijken. En nu begonnen met la casa de papel, of zoiets. Op aanraden van iedereen om mij heen hier. Dus die eerst afkjjken.
SYRV Neeeee!! Het einde van βla casa de papelβ trek ik echt nietπ’! Wanneer komt het volgende seizoen?π±
Puzzelstukje SYRV oooh dat belooft wat! Ik ben in seizoen 2... seizoen 3 gaan mijn man en ik samen kijken. Hij had t al gezien.
Madeliefje06 Iemand al begonnen aan het nieuwe seizoen van oitnb? Ik begin vanavond maar lees wisselende verhalen
[verwijderd] Madeliefje06 Ik zit bij aflevering 8. Ik vind het goed dat ze inspelen op de actualiteiten van de US. Sommige acties wat voorspelbaar. Maar verder kijkt het heerlijk weg π
Lumihiutale Madeliefje06 Het pakt mij niet echt meer.. Ik kijk nu meer omdat ik wil weten hoe het eindigt dan dat ik het echt leuk vind π Maar misschien veranderd dat nog π
Marloes80 Madeliefje06 ja, vandaag de laatste aflevering gekeken... mooi seizoen en zo niet leuk dat het nu echt klaar is.
Madeliefje06 [verwijderd] Jij bent snel gegaan! Dat is inderdaad wel leuk, ben benieuwd. Net aflevering 1 gezien. Lumihiutale Ja dat lees ik meer! Vorig seizoen vond ik wel goed vergeleken met de paar seizoenen daarvoor dus daarom had ik weer wat hoop. Welke aflevering ben je?
Robije Marshmallow Zag het ook echt niet aankomen. Nou ja het allerlaatste wel, maar wat daarvoor gebeurde niet.
Robije Marshmallow eind augustus komt seizoen 3 al. 22 augustus komt het laatste seizoen van 13reasons why.
Lumihiutale Madeliefje06 Ik heb gister net de 1e gekeken. Vandaag ga ik verder dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Wat ik wel leuk vind is dat je nu ook het leven buiten de gevangenis ziet.
Lumihiutale Lumihiutale Ik heb net aflevering 6 gezien en ik heb wel even mee moeten huilen met Cindy en Suzanne ππ
[verwijderd] Marshmallow ik ook, heb nog geen 2 weken gedaan over 11 seizoenen π Op tv wel eens een aflevering gezien maar nooit volledig, nu op Netflix echt van genoten, wat een geweldige serie!
Robije Marshmallow Ik vind het helemaal niks. Zit nu in aflevering 4 maar heb nog niet gelachen. Ga er zo maar mee stoppen. Is how i met your mother leuker?