• [verwijderd]

Sweetl wij hebben nu 5 of 6 afleveringen gezien. Vanavond gaan we weer kijken. Ik vond t wel makkelijk verder kijken ondanks dat seizoen 1 al weer een tijdje geleden was. Vind het een toffe serie.

• [verwijderd]

[verwijderd] hij heeft uiteindelijk toch allebei de seizoenen mee gekeken en verheugde zich er zelfs elke dag op dat we 's avonds weer konden gaan kijken πŸ˜ƒ
Goed he, van hem 😁
Nu 4 dagen wachten op het nieuwe seizoen, heb er al zin in!!!

Skye ik vind het erg jammer dat ik het niet overdag kan kijken, maar alleen 's avonds als de kinderen op bed liggen πŸ˜‰

• [verwijderd]

Alle seizoenen van The Big Bang Theory staan op netflix! Heb af en toe een aflevering tussendoor gezien maar nooit in zijn geheel, dus ik kan eindelijk van start.

Oh, en the fresh prince of bel air ook 😎

• [verwijderd]

[verwijderd] ooooew leuk,leuk,leuk!!!
    Heb ik wat te kijken tijdens het werken, wat voor de jongens ook geschikt is πŸ˜ƒ

• [verwijderd]

[verwijderd] ik ben met de meiden vorige week begonnen aan HIMYM en nu baal ik een beetje dat ik niet een week gewacht heb πŸ™ˆ

• [verwijderd]

[verwijderd] staat die er ook op ja?
        Vind ik zelf wat minder leuk, big bang blijft toch echt de allerbeste πŸ˜„

[verwijderd] oh leuk! Net de laatste aflevering gezien, maar dan heb ik weer wat te kijken als ik klaar ben met friends.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik had daarmee het zelfde verhaal, soms een losse aflevering maar nooit helemaal. Maar moet zeggen dat ik er ook nog niet helemaal in zit hoor dus wie weet dat we alsnog switchen.

• [verwijderd]

Ik heb er op tv redelijk wat van gezien en het was wel grappig hoor maar het haalt het toch niet bij the big bang of friends.

Maar nu eerst grimm afkijken, nog een paar afleveringen.
          En dan door naar stranger things.
          Nog 3 dagen, wij tellen af πŸ˜ƒ

Marshmallow
          Ik ben nu aan het kijken 😁 echt geweldig 😁
          De Simpsons en one tree Hill nog erop en mijn Netflix is compleet.

[verwijderd] ooooh fresh prince of bel air ga ik echt wel kijken!!

Big bang theorie misschien eens opnieuw proberen. In heel veel opzichten schijnt mijn oudste op Sheldon(?) te lijken. Tenminste, dat horen we vaak (vooral als we er niet om vragen. β€˜Ken je the big bang? Hij heeft veel weg van Sheldon’ etc) en dat programma is me dus een beetje tegen gaan staanπŸ˜‚