[verwijderd]
[verwijderd] ik had daarmee het zelfde verhaal, soms een losse aflevering maar nooit helemaal. Maar moet zeggen dat ik er ook nog niet helemaal in zit hoor dus wie weet dat we alsnog switchen.
[verwijderd] ik had daarmee het zelfde verhaal, soms een losse aflevering maar nooit helemaal. Maar moet zeggen dat ik er ook nog niet helemaal in zit hoor dus wie weet dat we alsnog switchen.
[verwijderd] Ohhh HIMYM is zo leuk! Zelf heb ik hem al sowieso 5x gekeken
Ik heb er op tv redelijk wat van gezien en het was wel grappig hoor maar het haalt het toch niet bij the big bang of friends.
Maar nu eerst grimm afkijken, nog een paar afleveringen.
En dan door naar stranger things.
Nog 3 dagen, wij tellen af
Lumihiutale wat is dat??
Skye How I met your mother
Fantykoekie oooh dit is helemaal geweldig!
Marshmallow
Ik ben nu aan het kijken echt geweldig
De Simpsons en one tree Hill nog erop en mijn Netflix is compleet.
[verwijderd] ooooh fresh prince of bel air ga ik echt wel kijken!!
Big bang theorie misschien eens opnieuw proberen. In heel veel opzichten schijnt mijn oudste op Sheldon(?) te lijken. Tenminste, dat horen we vaak (vooral als we er niet om vragen. βKen je the big bang? Hij heeft veel weg van Sheldonβ etc) en dat programma is me dus een beetje tegen gaan staan
Fantykoekie ja ik ben meteen gestopt met glee en heb hem opgezet
Marshmallow oh haha wij zijn toch maar begonnen aan Glee
Wat een keuzestress zo, maar goed dat het bijna vakantie is!
[verwijderd] haha ja, maar 's avonds kijk ik naar Dark hoor
Marshmallow ik kijk pretty little liars, doe ik ook niet met de kinderen er bij
[verwijderd] nee ook niet echt een serie om te kijken met kinderen
Lumihiutale ohhh echt nooit gezien!
Skye Echt een keer doen!
Oww die fresh prince is zo leuk. Ik zei tegen m'n vriend 'eindelijk nog eens een serie waar je echt om kan lachen' en die serie is zo oud .
Volgens mij ergerde hij zich wel aan mij. Ik zat te lachen achter m'n tablet en m'n vriend zat een serieuze film te kijken op tv door mijn gelach heen.
Vandaag wat minder blij met de aanvullingen: dat 'nog 1 aflevering tbbt, het duurt toch maar 20 minuten' van vannacht om half 2 gecombineerd met het liedje van fresh prince wat niet meer uit mijn hoofd gaat zorgt niet voor de beste ochtenden..
Yeah, seizoen 2 van yummy mummies staat erop!