Eens met Robije
Het grote NETFLIX topic
Ben begonnen met zone blanche. Wat moeten die kraaien toch steeds vraag ik me af?
Marshmallow Ik ben inmiddels met seizoen 2 bezig maar daar is het ook nog niet duidelijk. Misschien extra onheilspellend?
Murder mystery gekeken, leuk
Voor de kijkers van When they see us: er staat nu ook op Netflix een interview tussen Oprah Winfrey, de vrijgesproken mannen en de cast. Zelf nog niet gezien want ik moet de laatste aflevering nog, maar lijkt me erg interessant!
Madeliefje06 bedankt voor de tip.
Madeliefje06
Ik heb hem gister gezien. Was zeker de moeite waard om de vrijgesproken 5 zelf aan het woord te zien. Vooral een stukje met antron werd erg emotioneel.. fijn ook om te zien dat ze zelf ook achter de serie staan, dat het echt vanuit hun oogpunt gemaakt is. vond het wel jammer dat er geen nl ondertiteling bij zat, voor mij is dat eigenlijk geen probleem maar dan moet ik mijn hoofd er wel goed bij houden..
Het laatste seizoen van lucifer wordt ook maar 10 afleveringen...
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik ben The Tiny House Nation aan het kijken. Misschien ook wat voor @[verwijderd]?
Dat is pas minimaliseren.
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik nog nooit een aflevering van Friends heb gezien. Ik ben 31.....
maar! Daar komt verandering in! Ik ben gisteravond begonnen en aangezien ik de komende jaren toch in mijn eentje ben als de kinderen slapen, kan ik flink inhalen
Robije haha ik ook, kijk t nu weer tussendoor voor de zoveelste keer. En het blijft leuk
Luuz whahaha geweldig. Ik moet nog elke keer weer lachen. Soms kijkt zoon mee en hij moet ook wel eens lachen.
Marshmallow helaas is de oudste makkelijk te beïnvloeden neemt hij bepaalde dingen die hij ziet ook over in zijn dagelijkse leven, dus zelfs Friends mag hij niet meekijken wel jammer, want dit is wel echt zijn humor
Luuz ja hier is zoon bijna 4 dus hij snapt er verder niets van.