Wie heeft “What if” gekeken? Ik ben nu bij aflevering 4 en ik kan er niet bepaald inkomen. Ik irriteer me ook aan Renee Zellweger in haar ultra mysterieuze rol en dat enge samenzweerderige stemmetje😒.

Wordt het nog wat of is het niet de moeite om verder te kijken?

SYRV Ik vind dat echt bij haar rol passen. Maar dat veranderd niet echt nee. Ik vond hem echt heel goed, en ook wel heel verrassend steeds, het gaat allemaal niet zoals ik het zou verwachten.

Ben begonnen met zone blanche. Wat moeten die kraaien toch steeds vraag ik me af?

Marshmallow Ik ben inmiddels met seizoen 2 bezig maar daar is het ook nog niet duidelijk. Misschien extra onheilspellend?

Murder mystery gekeken, leuk👍

Cactusje ik ben er ook mee begonnen. Ongelooflijk, en dan te bedenken dat dit nog steeds gebeurd.. Heel triest.

• Robije hebben hierop gereageerd.

Robije laatste aflevering is echt om te janken.. verschrikkelijk zeg.

Voor de kijkers van When they see us: er staat nu ook op Netflix een interview tussen Oprah Winfrey, de vrijgesproken mannen en de cast. Zelf nog niet gezien want ik moet de laatste aflevering nog, maar lijkt me erg interessant!

Madeliefje06
          Ik heb hem gister gezien. Was zeker de moeite waard om de vrijgesproken 5 zelf aan het woord te zien. Vooral een stukje met antron werd erg emotioneel.. fijn ook om te zien dat ze zelf ook achter de serie staan, dat het echt vanuit hun oogpunt gemaakt is. vond het wel jammer dat er geen nl ondertiteling bij zat, voor mij is dat eigenlijk geen probleem maar dan moet ik mijn hoofd er wel goed bij houden..

Het laatste seizoen van lucifer wordt ook maar 10 afleveringen... 😭😭

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ben The Tiny House Nation aan het kijken. Misschien ook wat voor @[verwijderd]?
            Dat is pas minimaliseren. 😅

Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik nog nooit een aflevering van Friends heb gezien. Ik ben 31.....

maar! Daar komt verandering in! Ik ben gisteravond begonnen en aangezien ik de komende jaren toch in mijn eentje ben als de kinderen slapen, kan ik flink inhalen🤣🤣

Robije haha ik ook, kijk t nu weer tussendoor voor de zoveelste keer. En het blijft leuk 🤭

Robije sorry🙈 ik schaam me diep. Ik vind het wel geweldig trouwens. Toen de oudste beneden kwam van het douchen liepen de tranen van het lachen over mijn wangen.
              ‘Jees, je kijkt weer Friends zeker’ 😂

Luuz whahaha geweldig. Ik moet nog elke keer weer lachen. Soms kijkt zoon mee en hij moet ook wel eens lachen.

• Luuz hebben hierop gereageerd.