[verwijderd]
Hooyo-shimbir staan alle afleveringen van het laatsts seizoen er nu op?
Hooyo-shimbir staan alle afleveringen van het laatsts seizoen er nu op?
2littlemonkeys
Net de eerste aflevering gezien. Wat een afschuwelijk verhaal, echt misselijkmakend inderdaad.
Doet me ergens denken aan “the Kalief Browder story”, ook op Netflix te zien. Ik heb echt zitten janken bij deze docu. Zo ontzettend oneerlijk en zo’n tragisch einde. Ondanks dat het een heel heftige docu is, zeker een aanrader!
Ik ben gisteren begonnen met Zone blanche. Een Franse serie. Erg spannend! Over 3 dagen staat seizoen 2 ook op Netflix.
Ik ben begonnen aan The Travelers. Eerste seizoen was ik zo doorheen. Seizoen 2 moet ik even in komen.
Ik heb vrijdag en zaterdag naar Tales of the city gekeken. Aparte serie
2littlemonkeys
Gisteravond afgekeken. Verschrikkelijk hoe ze met die kinderen omgegaan zijn. In eerste instantie opgepakt om hun huidskleur, daarna doorgezet omdat ze wel schuldig moesten zijn om hun kleur en hun eigen hachje te redden. Dat was iig mijn gevoel. Ik kwam dit tegen van de ovj die ze aangeklaagd heeft,
Linda Fairstein heeft gereageerd op de documentaire When They See Us. De officier van justitie destijds is van mening dat de documentaire vol zit met ‘vervormingen en onwaarheden’. Fairstein noemt de serie van Netflix een ‘vals verhaal’. Critici hebben echter ontdekt dat beweringen die Fairstein heeft gedaan in het opinieblad waarin ze haar mening gaf niet overeenkomen met officiële gegevens uit de zaak.
Ik vind het ook meer dan terecht dat ze een flinke schadevergoeding hebben gekregen voor alle ellende vanaf het moment van arrestatie tot hun naam eindelijk gezuiverd was. Hoe kun je de rechten van kinderen zo aan de kant schuiven?
Elena22 ik ben ook aan die serie begonnen, maar moet zeggen dat het mij pas bij aflevering 2 echt begon te boeien. Het moet wat op gang komen vond ik
@Cactusje het is echt verschrikkelijk hoe dit hele gebeuren destijds is gegaan. Ik vind het ook niet meer dan terecht dat ze een schadevergoeding hebben gekregen. Die OvJ die erbij betrokken was, spoort echt niet... alle mensen die zo hun best hebben gedaan om die kinderen achter de tralies te krijgen niet. Dit soort verhalen gebeuren nog steeds volop in Amerika
2littlemonkeys Ik werd vanaf het begin geboeid. De sfeer spreekt mij erg aan. Ik ben nu bij aflevering drie, jij?
Elena22 ook bij 3. Ik probeer elke dag 1 aflevering te kijken
2littlemonkeys Ik ben inmiddels bij aflevering 6
Wie heeft “What if” gekeken? Ik ben nu bij aflevering 4 en ik kan er niet bepaald inkomen. Ik irriteer me ook aan Renee Zellweger in haar ultra mysterieuze rol en dat enge samenzweerderige stemmetje.
Wordt het nog wat of is het niet de moeite om verder te kijken?
Eens met Robije
Ben begonnen met zone blanche. Wat moeten die kraaien toch steeds vraag ik me af?
Marshmallow Ik ben inmiddels met seizoen 2 bezig maar daar is het ook nog niet duidelijk. Misschien extra onheilspellend?
Murder mystery gekeken, leuk
Voor de kijkers van When they see us: er staat nu ook op Netflix een interview tussen Oprah Winfrey, de vrijgesproken mannen en de cast. Zelf nog niet gezien want ik moet de laatste aflevering nog, maar lijkt me erg interessant!