[verwijderd]
Nieuwe trailer casa de papel.
https://www.ad.nl/show/bloedstollende-trailer-van-derde-seizoen-la-casa-de-papel-onlinea0158cf1/
Ik heb er zin in!
Nieuwe trailer casa de papel.
https://www.ad.nl/show/bloedstollende-trailer-van-derde-seizoen-la-casa-de-papel-onlinea0158cf1/
Ik heb er zin in!
Staat de Grinch eindelijk op Netflix, is het nog lang geen kerst...
[verwijderd] ik kijk er ook naar uit!
Good girls!
When They see us.
waargebeurd verhaal over 4 donkere en 1 latino jongen die met 14 en 15 jaar onterecht zijn veroordeeld voor mishandeling en verkrachting. Echt heel indrukwekkend en tegelijkertijd misselijkmakend.
Marshmallow en al klaar, maar 3 afleveringen. Maar wel weer gaaf!
2littlemonkeys Ik heb net aflevering 1 gezien. Echt heftig...
Madeliefje06 ik heb ook net de eerste aflevering gezien en ik ben gewoon pissig nu.
2littlemonkeys Ja ik ook! Zulke jonge onschuldige jongens die zo gemanipuleerd worden. En vandaag de dag zullen er nog steeds vergelijkbare situaties zich afspelen Had jij al eerder over dit verhaal gehoord? Ik niet namelijk
Madeliefje06 echt onwerkelijk gewoon
De jongens kennen elkaar niet eens.... Ik heb ook niet eerder van dit verhaal gehoord, maar in het jaar waarin dit afspeelde was ik ook nog maar net 1 jaar oud.
Lucifer is verlengd voor een 5e seizoen!
Helaas zal dat wel meteen het laatste seizoen zijn.. Maar in ieder geval een afgerond einde dus.
[verwijderd]
Hopelijk wel wat meer afleveringen deze keer..
Cactusje dat zou fijn zijn ja!
[verwijderd] Ik ga nu de laatste aflevering van seizoen 4 kijken. Had ook gelezen over seizoen 5 dus ik stel mij al in op een open einde maar vind t wel echt ruk haha. Dat ze 5 maar langer maken en snel laten starten!
Binnenkort komt er weer van alles online waar ik op zit te wachten:
Dark seizoen 2
OITNB in juli
Designated Survivor staat er al op
Casa de Papel s3
The 100 staat er al op, dat volg ik ook maar vind ik nu wat minder boeiend worden.
Daarnaast staat When they see us en What if op het lijstje. Op Videoland kijk ik nu Handmaids Tale en straks Temptation VIPS.
Chernobyl hebben we net gezien (HBO) goede serie!
Volgens mij was dat het dan even haha.
[verwijderd] ik ben gestopt dit seizoen omdat er telkens weken onderbrekingen van aflevering waren. Denk dat ik vanaf seizoen 1 ga bingwatchen als het laatste seizoen er helemaal op staat.
Hooyo-shimbir staan alle afleveringen van het laatsts seizoen er nu op?
2littlemonkeys
Net de eerste aflevering gezien. Wat een afschuwelijk verhaal, echt misselijkmakend inderdaad.
Doet me ergens denken aan “the Kalief Browder story”, ook op Netflix te zien. Ik heb echt zitten janken bij deze docu. Zo ontzettend oneerlijk en zo’n tragisch einde. Ondanks dat het een heel heftige docu is, zeker een aanrader!
Ik ben gisteren begonnen met Zone blanche. Een Franse serie. Erg spannend! Over 3 dagen staat seizoen 2 ook op Netflix.