Robije ik ben al bijna klaar, erg leuk!
Het grote NETFLIX topic
[verwijderd]
Dead to me!
[verwijderd]
[verwijderd] eens!
[verwijderd] Jaa leuk is die he
Marshmallow Sweetl Ik ben begonnen en vind m erg goed. Zal niet lang duren voordat ik hier doorheen ben denk ik.
Ik ben sinds kort Jane the Virgin aan het kijken. Eerst moest ik even wennen, maar nu zit ik er helemaal in! Heb nog even te gaan ben nog in seizoen 1.
Leuke tegenspeler heeft ze.. Rafaël! Niks mis mee
Ik ben deze week begonnen aan Quicksand. Tot nu toe erg leuk!
Madeliefje06 Ja is ook goed vond ik!
[verwijderd] oooh is dat het ik vond haar ook al een beetje gek, ik dacht dat ze verliefd moest kijken
Ik dacht eigenlijk dat er nog maar 1 seizoen zou komen, dus ik was een beetje verrast toen er geen aflevering meer was.. ik hoop nu wel dat ze verder gaan
Vanaf 5 juni een nieuw seizoen van Black mirror!!
[verwijderd]
Nieuwe trailer casa de papel.
https://www.ad.nl/show/bloedstollende-trailer-van-derde-seizoen-la-casa-de-papel-onlinea0158cf1/
Ik heb er zin in!
[verwijderd]
Staat de Grinch eindelijk op Netflix, is het nog lang geen kerst...
[verwijderd]
[verwijderd] ik kijk er ook naar uit!
[verwijderd]
Good girls!
When They see us.
waargebeurd verhaal over 4 donkere en 1 latino jongen die met 14 en 15 jaar onterecht zijn veroordeeld voor mishandeling en verkrachting. Echt heel indrukwekkend en tegelijkertijd misselijkmakend.
Marshmallow en al klaar, maar 3 afleveringen. Maar wel weer gaaf!
2littlemonkeys Ik heb net aflevering 1 gezien. Echt heftig...
Madeliefje06 ik heb ook net de eerste aflevering gezien en ik ben gewoon pissig nu.
- Bijgewerkt
2littlemonkeys Ja ik ook! Zulke jonge onschuldige jongens die zo gemanipuleerd worden. En vandaag de dag zullen er nog steeds vergelijkbare situaties zich afspelen Had jij al eerder over dit verhaal gehoord? Ik niet namelijk