Hooyo-shimbir
Ik vond het ook weer leuk. Baal ervan dat ik alles alweer heb gezien
Het grote NETFLIX topic
Ik ben gister pas gestart met Jane the virgin. Was nieuwsgierig. Het kijkt lekker weg!
Ik kijk nu Touch. Geweldige serie!
[verwijderd]
Nou echt hè?!
In Amerika zijn ze nu S5 aan het uitzenden. Ik denk niet dat ik ga wachten tot ie éindelijk eens op Netflix komt maar via popcorn ga kijken zodra ze er allemaal op staan.
Ik heb deze week seizoen 1 van Chambers gekeken. Ik vond het een spannende serie waarbij je goed op moet letten op de omgeving en wat iedereen zegt. Leuk om Uma Thurman in een serie te zien. Ben nu wel benieuwd waar het verder heen gaat in het 2e seizoen, maar dat is nog een jaar wachten vrees ik.
Ook Star Trek Discovery af gekeken, jammer dat captain Pike niet meer terug komt in het derde seizoen! Ook weer een jaar afwachten!
[verwijderd] ik riep meteen neeeeeeeeeee.. vind t helemaal niet leuk
@Luuz die vond ik ook geweldig.
[verwijderd] net laatste aflevering gezien, mijn mond viel open
[verwijderd]
Dankzij hier kwam ik erachter dat jane een nieuw seizoen heeft. Ben gister weer begonnen.
Ik ben begonnen met Dead to me.
Ansji Ik heb de petitie getekend om pike zijn eigen serie te geven...
Mis hem nu al!
Vind de serie geweldig, maar ben er nog steeds niet over uit of ik Michael geweldig of irritant vind...
Theezeefje Hahah, geweldig, ik wil die petitie ook wel tekenen. Over Michael ben ik ook nog niet uit, ik vind haar voornamelijk dramatisch.
[verwijderd]
[verwijderd] elke dinsdag avond 3 afleveringen op rtl lounge vanaf 20.30 geloof ik.
[verwijderd]
Vanaf juni seizoen 2 van Dark. Zin in!
Overigens vind ik het nog steeds stom dat call the midwife er niet meer op staat
[verwijderd]
Heeft iemand de film over Ted Bundy al gezien? Die met die hele lange titel? Wat een film zeg, erg goed!
Marshmallow
Wat vind je er van? Ik ben erg enthousiast! Leuke serie! Ben helaas al bij de laatste aflevering
[verwijderd] ik heb zitten twijfelen vanavond, maar niet opgezet i.p.v. de lengte van de film. Maar iik wil m wel graag zien. Hopelijk deze week.
SYRV ben alweer klaar, ging echt veel te snel. Als het goed is (volgens een app die ik heb) komt er wel een nieuw seizoen!