• [verwijderd]

Wij hebben net de laatste aflevering van Mindhunters gekeken 👌đŸģ. Aangezien ik onder een steen leef en weinig series mij boeien heeft vast iedereen hier deze serie al bekeken 😅, maar voor wat mijn mening waard is, ik vind het een mooie en boeiende serie.

• Pilea hebben hierop gereageerd.
  • Pilea vindt dit leuk
    • [verwijderd]

Morgen staat The OA seizoen 2 trouwens op het programma. Vond het eerste seizoen apart en het einde onbevredigend maar boeiend genoeg om seizoen 2 een kans te geven.

• [verwijderd]

Pilea ja idd 😃 dat had ik al uitgezocht 👍đŸģ! Nice!

• [verwijderd]

[verwijderd] ik ben benieuwd. Seizoen 1 is alweer een tijdje geleden.

• [verwijderd]

[verwijderd] ja wij moesten er ook weer een beetje inkomen. Maar het wordt goed in beeld gebracht hoe het ook alweer zat allemaal, zonder in te leveren in tempo.

• [verwijderd]

[verwijderd] zeker! We hebben de laatste 10 minuten van de laatste aflevering van seizoen 1 nog wel even gekeken trouwens. Maar dat doen we meestal eigenlijk wel als er veel tijd tussen de twee seizoenen zat.

• [verwijderd]

@[verwijderd] en @[verwijderd] er is dus al een seizoen 2 en aangezien Lorinska zwanger is, misschien wel een 3e?! Volgen jullie de yummy mummies op Instagram?
            Ik heb het zelf niet, maar ging gewoon even googlen.. dan zie je aardig wat 😅

• [verwijderd]

[verwijderd] aaah dan ga ik weer kijken, zon slechte guilty pleasure! đŸ¤Ŗ nee ik volg ze niet op instagram, moet eerlijk bekennen dat ik niet eens instagram heb! 😅

• [verwijderd]

[verwijderd] ja ik volg ze wel! 🙈 jammer dat Maria niet meer terug komt, zij was echt te erg..

• [verwijderd]

2littlemonkeys ik wist het ook niet hoor, kwam het toevallig tegen toen ik op google zocht naar een vervanger voor Mindhunters 😅. Vanavond dus ... 😏!

• [verwijderd]

[verwijderd] nee seizoen 2 staat dus ook nog biet op Netflix. Baal er echt van dat het zo achterloopt.. blijkbaar waren die meiden dus al bevallen in 2016!

• [verwijderd]

[verwijderd] eerste aflevering gezien! Bijzonder ... prikkelt zeker om verder te kijken 👍đŸģ.

• [verwijderd]

Ik heb Russian Doll gezien. Die vond ik echt geweldig leuk.

Helaas maar 1 seizoen.