[verwijderd]
Vanavond eindelijk Bird box gekeken. Erg onder de indruk!
Vanavond eindelijk Bird box gekeken. Erg onder de indruk!
Schuurpapier ja is zeker goed! Heb m
ook gezien!9
Ik ben even tussendoor begonnen met de docu over de verdwijning van Madeleine McCan. Heel bizar deze verdwijning....
Hopsatee Vandaag 3 achter elkaar gekeken en ben nu klaar haha. Had er graag nog meer van gezien!
2littlemonkeys staat die op Netflix?
Ik heb het verhaal van die detective (ofzo?) jaren geleden gelezen en nooit vergeten.
Wist niet dat er ook een documentaire over gemaakt was!
Schuurpapier Oeh klinkt goed, zet ik op mijn lijst!
[verwijderd] hij staat er net een paar dagen op geloof ik! De ouders hebben niet aan deze docu meegedaan btw.
2littlemonkeys ik ben net 2 weken klaar met the originals en ik weet echt niet wat ik nu moet gaan kijken. Het liefst was ik denk ik nog 20 seizoenen doorgegaan met the originals. Alles wat ik nu begin te kijken is maar mwah.. niet leuk genoeg
Frummel dat belooft veel goeds voor mij! Ik ben net klaar met seizoen 1. Door verslagen, tentamens en onderzoeken voor m’n studie naast werk/gezin blijft er helaas te weinig Netflix tijd over
Wij hebben net de laatste aflevering van Mindhunters gekeken . Aangezien ik onder een steen leef en weinig series mij boeien heeft vast iedereen hier deze serie al bekeken
, maar voor wat mijn mening waard is, ik vind het een mooie en boeiende serie.
[verwijderd] En het mooie er, er komt nog een seizoen!
Morgen staat The OA seizoen 2 trouwens op het programma. Vond het eerste seizoen apart en het einde onbevredigend maar boeiend genoeg om seizoen 2 een kans te geven.
Pilea ja idd dat had ik al uitgezocht
! Nice!
[verwijderd] daar zijn wij vanavond mee begonnen. Interesting!
[verwijderd] ik ben benieuwd. Seizoen 1 is alweer een tijdje geleden.
[verwijderd] ja wij moesten er ook weer een beetje inkomen. Maar het wordt goed in beeld gebracht hoe het ook alweer zat allemaal, zonder in te leveren in tempo.
[verwijderd] oh dat is wel zo prettig!
[verwijderd] zeker! We hebben de laatste 10 minuten van de laatste aflevering van seizoen 1 nog wel even gekeken trouwens. Maar dat doen we meestal eigenlijk wel als er veel tijd tussen de twee seizoenen zat.
@[verwijderd] en @[verwijderd] er is dus al een seizoen 2 en aangezien Lorinska zwanger is, misschien wel een 3e?! Volgen jullie de yummy mummies op Instagram?
Ik heb het zelf niet, maar ging gewoon even googlen.. dan zie je aardig wat
[verwijderd] aaah dan ga ik weer kijken, zon slechte guilty pleasure! nee ik volg ze niet op instagram, moet eerlijk bekennen dat ik niet eens instagram heb!