[verwijderd] Ik vind die hele versplintering van het aanbod super irritant en het word steeds erger. Ik hoop vurig dat de meesten jammerlijk zullen mislukken. Inclusief Apple (die komen ook met een streaming dienst ergens dit jaar).

• [verwijderd]

iMoeder helemaal mee eens! Ik loop op andere vlakken flink tegen een vergelijkbare constructie aan, en het wordt er allemaal niet beter op.
    We zijn eindelijk voorzichtig los aan het komen van het compleet achterhaalde systeem van de ratings in Amerika, wordt het op deze manier kapot gemaakt. Goed bezig jongens...

Sweetl Iemand velvet Buzzsaw al gezien? niet spoileren plz. Ik ga proberen of mn partner vanavond zin heeft om hem met me te kijken

De trailer is beter als de film👎 wij vonden m tegenvallen...

• [verwijderd]

iMoeder als ze alle films erop zetten die ze ooit gemaakt hebben en alle kinderseries en de marval series neem ik meteen een abonement op de Disney Streaming.

Ik ben nog steeds bezig met the originals. Aangezien elke seizoen 20 afleveringen ofzo telt en er 5 seizoenen zijn, ben je daar wel even zoet mee.

• [verwijderd]

Cactusje ik vrees vooral voor Legends! Flash en Arrow behoren ook tot mijn favorieten..
      Lucifer is ook van Warner Bros/DC, maar omdat het nu ook een Netflix original is vrees ik dat het eenzelfde lot gaat worden als Daredevil, ondanks de hele savelucifer campagne. 😢

Ik bedacht gisteren nav dit topic nog dat heel de Marvel-shit kut is, maar gelukkig in ieder geval niet DC, want dat is ongeveer de helft van mijn lijst. Te vroeg gejuicht 😑
      Afwachten maar...

[verwijderd]
        Idd, ik kijk altijd met mijn oudste naar DC. Denk dat zij het ook heel jammer zal vinden als het helemaal niet meer op Netflix komt. Zal vast nog wel op popcorn komen, maar da's meer gedoe.

Wij hebben gisteren in 1 sitting de hele miniserie Russian Doll gekeken. Ik was er erg vand onder de indruk; leuke karakters, mooi decor (boho New York anno nu), goed verhaal en erg spannend! En als je op tijd begint, na het eten ofzo, kun je er in 1 avond doorheen 😉

• [verwijderd]

Manque wahahaha in 1 avond?!

[verwijderd] Kan best. Ik geloof dat ik het grootste deel ook 's ochtends in bed heb afgekeken 😅😅

• [verwijderd]

Manque ..... Russian Doll gekeken..... erg spannend......

Spannend? Wij zijn nu een aflevering of 5-6 weg, maar spannend moet het dan nog worden denk ik? Vind het voroal grappig 😉

• Manque hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Manque Ik ben heel benieuwd!

Ik vond russian doll juist helemaal niks. Ben nu sex education aan het kijken.

• [verwijderd]

Cactusje Wat vond je niks dan? 🙂 Het verhaal? Acteurs? Vertel 🙂

De actrice vind ik top! Maar ik kon er gewoon niet in komen. Als ik in de eerste aflevering al naar mijn telefoon grijp is het mis. Beetje groundhogday idee en die film vind ik ook niks.

• [verwijderd]

Vanavond de laatste aflevering van Hill House kijken... heeft me moeite gekost er echt in te komen, maar nu ik er in zit, wil ik er eigenlijk niet meer uit!!

dus vanavond alle lichten uit en kijken maar 😃 wat een topserie!