• [verwijderd]

Op dit moment kijk ik Arrow (seizoen 2), Daredevil (seizoen 2), Wanderlust en Marie Kondo.

• [verwijderd]

[verwijderd] klinkt goed. Hij gaat op de lijst haha.

• [verwijderd]

[verwijderd] daredevil is zΓ³ goed! Jammer dat het niet meer verder gaat, een van mijn favoriete series.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik vind het ook heel goed. Wel jammer inderdaad dat het stopt. Denk dat mensen het te duister vinden.

• [verwijderd]

[verwijderd] Marvel is onderdeel geworden van Disney, en omdat die met hun eigen streamingsdienst bezig is is alles van Marvel op Netflix gestopt 😞
        Maar er is nog wel the Punisher!

• [verwijderd]

[verwijderd] he? Dat van Marvel en Disney wist ik, maar dacht dat de Netflix Originals wel bleven.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] nee die zijn gecanceld 😞 (Of in afwachting, punisher is nog twijfelachtig)
            Enorm zonde, want daredevil liep heel erg goed..

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ja echt wel! Ook zonde dat ze geen doorstart maken op die nieuwe streamingsdienst, daar had ik rustig voor willen betalen..

[verwijderd] Fucking Disney. 😠
                Net alsof mensen speciaal een abbo op een Disney streaming dienst gaan nemen. πŸ€¦β€β™€οΈ

• [verwijderd]

iMoeder wel als ze de Marvel series gaan streamen 🀣

[verwijderd] Denk je echt? Dat zal inderdaad het idee wel zijn. Maar kan me niet voorstellen dat je speciaal daarvoor nog een streaming dienst gaat nemen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

iMoeder ligt voor mij aan het totale aanbod denk ik. Ik heb nu ook geen Videoland omdat ik alleen The Handmaids Tale wilde zien, en er zijn meerdere manieren om daar aan te komen πŸ˜‰
                      Als alleen Daredevil een doorstart zou maken (volgens mij is dat niet eens een reΓ«le optie trouwens) dan komt dat ook wel goed, maar als het om alle Marvelseries zou gaan vind ik het makkelijker om (tijdelijk) een abonnement te nemen. Puur voor Disney zelf zou ik het niet doen.
                      Ik ben overigens wel benieuwd wat de verdere gevolgen voor Netflix daarin gaan worden, want dan gaat er nog veel meer verdwijnen..

[verwijderd] Ik vind die hele versplintering van het aanbod super irritant en het word steeds erger. Ik hoop vurig dat de meesten jammerlijk zullen mislukken. Inclusief Apple (die komen ook met een streaming dienst ergens dit jaar).

• [verwijderd]

iMoeder helemaal mee eens! Ik loop op andere vlakken flink tegen een vergelijkbare constructie aan, en het wordt er allemaal niet beter op.
                          We zijn eindelijk voorzichtig los aan het komen van het compleet achterhaalde systeem van de ratings in Amerika, wordt het op deze manier kapot gemaakt. Goed bezig jongens...

Sweetl Iemand velvet Buzzsaw al gezien? niet spoileren plz. Ik ga proberen of mn partner vanavond zin heeft om hem met me te kijken

De trailer is beter als de filmπŸ‘Ž wij vonden m tegenvallen...

• [verwijderd]

iMoeder als ze alle films erop zetten die ze ooit gemaakt hebben en alle kinderseries en de marval series neem ik meteen een abonement op de Disney Streaming.

Ik ben nog steeds bezig met the originals. Aangezien elke seizoen 20 afleveringen ofzo telt en er 5 seizoenen zijn, ben je daar wel even zoet mee.