2littlemonkeys [verwijderd] dat accent van Klaus is inderdaad erg fijn. Al moet ik zeggen dat Marcel ook wel erg fijn voor mijn oogjes is hoor ๐
[verwijderd] 2littlemonkeys Die ken ik (nog?) niet! Vooralsnog alleen Klaus, Elijah en Rebekka ontmoet.. (s03e08)
[verwijderd] iMoeder Stefan lijkt als 2 druppels water op mijn ex, dus ik herinner me nu ook weer waarom ik toen in seizoen 3 ben afgehaakt. Damon wel helemaal met je eens!
[verwijderd] Ik heb nooit de blacklist gevolgd dus ben er maar eens mee begonnen, kijk bijna elke avond wel een paar afleveringen.
Pilea [verwijderd] Ik heb hem even opgezocht, dit lijkt me zo fout! ๐คฃ Hij gaat natuurlijk op het lijstje!
Marshmallow [verwijderd] whahaha die heb ik ook gekeken. Echt vreselijk die vrouwen met 'push presents' gewoon vermakelijk om te kijken ๐
[verwijderd] Pilea wahahaha tis echt vreselijk fout!! Aan de ene kant lig ik helemaal in een deuk bij sommige dingen, en ben de andere valt echt Mn mond open van verbazing ...
2littlemonkeys Wij hebben ooit Zoo gekeken, het eerste seizoen. We zagen gisteren pas dat er een seizoen 2 en 3 van is op Netflix en zijn dus verder gaan kijken ๐
Deliana Ik ben aan tidelands begonnen... kan niet zeggen dat ik het echt goed vind. Vind het maar vaag ๐ค Maar ben nu toch ook wel nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren met de hoofdrolspeelster... ๐ Blijven kijken of uitzetten?
Deliana Pilea hmmm aflevering 2 is inmiddels halverwege... twijfel nog steeds of ik hem uit ga zetten of niet. Moet wel bekennen dat er ondertussen een winkelmandje gevuld wordt ๐คช
[verwijderd] iMoeder weer maar de helft van het seizoen... Ik snap niet waarom ze niet alles erop knallen. Naja, ik snap het wel, want Talpa verbiedt ook dat the big bang op Netflix staat. Dat kan je in bijvoorbeeld Oostenrijk gewoon kijken.