[verwijderd]
- Bijgewerkt
Zojuist de film The Dressmaker gezien.
Mooie film.. Best wel een lekkere wegkijker ook.
Edit: oke nevermind. Wat een kut film. Ze hadden er wel even een PMS waarschuwing bij mogen zetten.
Zojuist de film The Dressmaker gezien.
Mooie film.. Best wel een lekkere wegkijker ook.
Edit: oke nevermind. Wat een kut film. Ze hadden er wel even een PMS waarschuwing bij mogen zetten.
Spuit 11 hier, wat een k*t film is bird box zeg, zo niet bevredigend einde, meer vragen dan antwoorden... blegh
Wel leuke ideeen aan het opdoen qua series hier!
Gisterenavond de aller allerlaatste aflevering van Grimm gezien nu is t echt over!
Sweetl nee hoor, er komt een spin-off!
https://tvline.com/2018/10/16/grimm-spinoff-nbc-revival-female-lead/
[verwijderd] you made my dayyyy
Grace & Frankie begint nu aan seizoen 5, wel relaxte serie
[verwijderd] en Jane Fonda is gewoon al 81 jaar! Alle hoofdpersonages trouwens. Dat vind ik wel echt t leukste aan deze serie geloof ik.
Ik ben klaar met The chilling adventures of Sabrina. Ben nu bezig met de kerstspecial
Ik heb er van genoten! Lekker wegkijken zonder nakijken. Hou je van bloedvergieten, heksen, Riverdale of gewoon de oude comics...dan is het de moeite om aan te zetten.
In april komt seizoen 2
Ik ben afgehaakt bij bates motel...
nu begonnen met the fall!
[verwijderd] Ik vond de eerste 2-3 seizoenen wel leuk maar daarna begon het me een beetje te vervelen.
[verwijderd] een van mijn favo’s!!! Ik begin vandaag!
Na van 3 verschillende series iets gezien te hebben, en afgewezen, ben ik met dynasty begonnen. Die interesseert me wel.
Marloes80 ik geloof dat ze ook getekend hebben voor 6de seizoen!
[verwijderd] ja klopt, veel dezelfde acteurs, ik heb m in een ruk uitgekeken!
Mijn vriend is helemaal into ‘You’. En ik maar aldoor in slaap vallen.....
En ik ben al klaar met Grace & Frankie
Marshmallow hahahahaha
Net de film Birdbox ook gezien. Op zich was de film wel aardig, maar ook weer niet heel goed. Ik hou altijd wel van 'aparte' verhalen en dat was dit zeker wel; geen standaard verhaaltje waar er al 20 eerder van geweest zijn. Vond het einde wel een beetje jammer, gewoon niet af... kan me niet voorstellen dat deel 2 niet ergens op de planken ligt
Begonnen met YOU.. zeer benieuwd!