Pilea Hopsatee The Bridge nog niet gezien? Die is geweldig. The haunting of Hill house vond ik ook erg goed! Mindhunter ga je denk ik ook gaaf vinden! Gaat over de eerste profilers. En dan bezoeken ze allerlei psychopaten/seriemoordenaars. Stranger things is een van mijn absolute favorieten. Sherlock kijk is samen met mijn man. Heerlijke serie. Ik vind erg veel leuk πππ Hoe was Dark? Ik ben bang dat ik hem te eng vind ofzo..
Hopsatee Pilea the bridge en the haunting ook gezien! Dark is echt niet enger dan die laatste! Wel ff wennen want is Duits maar ook heel goed!!! stranger things is wel een optie denk ik!!
Pilea Hopsatee Ja ik denk dat je die ook wel erg leuk gaat vinden. Ik weet niet of je weleens boeken van Stephen King leest maar dat sfeertje heeft het een beetje. Soort combi horror/sci-fi. Niet heel erg eng ofzo hoor. Wel lekker spannend. En ik vind die hele jaren 80 zo leuk βΊοΈ
[verwijderd] Zojuist de film The Dressmaker gezien. Mooie film.. Best wel een lekkere wegkijker ook. Edit: oke nevermind. Wat een kut film. Ze hadden er wel even een PMS waarschuwing bij mogen zetten. π
[verwijderd] Spuit 11 hier, wat een k*t film is bird box zeg, zo niet bevredigend einde, meer vragen dan antwoorden... blegh Wel leuke ideeen aan het opdoen qua series hier!
Sweetl Gisterenavond de aller allerlaatste aflevering van Grimm gezien πππnu is t echt over!
[verwijderd] Sweetl nee hoor, er komt een spin-off! π https://tvline.com/2018/10/16/grimm-spinoff-nbc-revival-female-lead/
Marshmallow [verwijderd] en Jane Fonda is gewoon al 81 jaar! Alle hoofdpersonages trouwens. Dat vind ik wel echt t leukste aan deze serie geloof ik.
iMoeder [verwijderd] Ik vond de eerste 2-3 seizoenen wel leuk maar daarna begon het me een beetje te vervelen. π¬
Pilea Ik ben klaar met The chilling adventures of Sabrina. Ben nu bezig met de kerstspecial ππ Ik heb er van genoten! Lekker wegkijken zonder nakijken. Hou je van bloedvergieten, heksen, Riverdale of gewoon de oude comics...dan is het de moeite om aan te zetten. In april komt seizoen 2 π
Cactusje Na van 3 verschillende series iets gezien te hebben, en afgewezen, ben ik met dynasty begonnen. Die interesseert me wel.