Marshmallow This is us staat op Disney+ dus ik ben het aan het terug kijken. En heel blij met hbo max 😁 alleen kom ik uren op een dag tekort hihi.
Nescio [verwijderd] ja heerlijk he. Vind het persoonlijk wel iets minder dan seizoen 1, maar het is gewoon lekkere escape tv.
[verwijderd] De update over The Umbrella Academy seizoen 3 waar we al heel lang op zaten te wachten!! ❤ Ik ben nog steeds heel erg benieuwd naar de verhaallijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het respectvol zal zijn.
[verwijderd] Old enough! 🥰 Echt te schattig voor woorden: Japanse peuters worden op pad gestuurd om een boodschap te halen. Afleveringen duren ongeveer 10-15 minuten en is echt de ultieme feelgood-tv voor tussendoor!
Manque Geen Netflix, maar Prime: Fleabag Wat een geweldige serie, ben echt een beetje verdrietig dat ik nu allebei de seizoenen al gekeken heb 😅
Hopsatee Manque jaaa ik vond Fleabag heel heerlijk! En ook jammer dat het over was! Echt een aanrader. Ik heb nog vaak gekeken of seizoen 3 zou komen maar helaas (voor zover ik weet)
Nescio Dinsdag komt seizoen 6 van Better Call Saul uit 🥳 eindelijk. Inmiddels hebben man en ik al 3 keer deze serie gezien 😄
[verwijderd] Ik heb even heel hard zitten gillen bij het einde van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van The Circle! Hoe gaaf is dat!! Sorry, geen spoilers 😆