[verwijderd] Louelle81 ja zo irritant dat je nu steeds moet wachten op nieuwe afleveringen.. gooi gewoon dat hele seizoen erop!!
Marshmallow Vanavond allerlaatste aflevering van Dexter New Blood kijken. Tenminste ik heb begrepen dat er geen nieuw seizoen komt en dat dit het is. Zo jammer (toch gek dat je sympathie krijgt voor een seriemoordenaar).
Marshmallow This is us staat op Disney+ dus ik ben het aan het terug kijken. En heel blij met hbo max π alleen kom ik uren op een dag tekort hihi.
Nescio [verwijderd] ja heerlijk he. Vind het persoonlijk wel iets minder dan seizoen 1, maar het is gewoon lekkere escape tv.
[verwijderd] De update over The Umbrella Academy seizoen 3 waar we al heel lang op zaten te wachten!! β€ Ik ben nog steeds heel erg benieuwd naar de verhaallijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het respectvol zal zijn.
[verwijderd] Old enough! π₯° Echt te schattig voor woorden: Japanse peuters worden op pad gestuurd om een boodschap te halen. Afleveringen duren ongeveer 10-15 minuten en is echt de ultieme feelgood-tv voor tussendoor!
Manque Geen Netflix, maar Prime: Fleabag Wat een geweldige serie, ben echt een beetje verdrietig dat ik nu allebei de seizoenen al gekeken heb π
Hopsatee Manque jaaa ik vond Fleabag heel heerlijk! En ook jammer dat het over was! Echt een aanrader. Ik heb nog vaak gekeken of seizoen 3 zou komen maar helaas (voor zover ik weet)
Nescio Dinsdag komt seizoen 6 van Better Call Saul uit π₯³ eindelijk. Inmiddels hebben man en ik al 3 keer deze serie gezien π