Puzzelstukje Marshmallow Wauw! Daar kan je lang naar kijken... helaas heb ik geen disney meer! Ik ben bijna klaar met downtown abby. Ik kom er net achter dat er een film van is en volgend jaar film 2 komt! Jeeeej!
Marshmallow Puzzelstukje ja ik ben blij! Ze hebben om Buffy dus ik ga nu echt prime opzeggen. Geen enkele toevoeging meer!
[verwijderd] Marshmallow de Buffy-film staat er ook op, heb je die wel eens gezien? Enorm foute camp, maar de hilarische sterfscene van Paul Ruebens maakt hem het kijken waard ๐
June [verwijderd] okรฉ, lucifer is klaar. Maar ik begrijp iets niet zo goed. Ben jij al klaar met het seizoen? Ik moet even wat kwijt.
Nescio Ik ben deze soundtrack nu aan het luisteren: https://www.youtube.com/watch?v=J_ls58uyx1o Denk dat ik binnenkort opnieuw ga beginnen met House of Cards.
Cactusje Hier nu ook klaar met lucifer, jammer dat het nu echt helemaal afgelopen is. @June ben wel benieuwd wat je niet zo goed begreep๐
Meca Marshmallow Ik ben er ook bijna doorheen. Wat een heerlijke serie en je voelt echt die schaamte soms ๐
Bloem Als iemand een spannende serie, beetje thrillerachtig wil kijken dan is Clickbait een goede optie.
Hopsatee Bloem Ja ik heb hem af!โik vond hem Ook leuk! Meer tips? Ik heb verlof en series nodig ๐
Bloem Hopsatee Lupin Braqueurs Queen of the south Gomorra Wel allemaal misdaad en de meeste vrij hard.
Hopsatee Bloem Thanks, behalve Lupin ken ik ze niet dus goede tips. Ja maar ik houd van misdaad of thriller. Ik kreeg als tip Virgin River maar dat kan ik wel even kijken voor de leuk maar dat vind ik vrij snel saai en zoetsappig ๐คฃ
Bloem Peaky blinders Godless (western sfeer) Breaking bad Bad blood (erg goede serie) Ik weet niet of alle genoemde series er nog op staan trouwens. ๐ฌ