Mamabeertje
Dat verdienen herken ik wel een beetje, misschien vervangen met een gezondere optie? Wil hier vooral zorgen dat het niet in huis is en wat meer grote boodschappen ineen doen zodat ik minder kans heb op stiekem/onderweg snoepen.
sjorsje Leuk dat je mee doet, zou ik jou gegevens ook in het schema mogen zetten in de begin post?
Skye Leuk die afwisseling met sporten zeg, maar spinning is killing lijkt mij. Tenminste wat ik destijds zo door het raam zag toen ik nog naar de sportschool ging. đ
Leuk te zien dat er meerderen aan koolhydraatbeperkt/arm doen. Ben je ook heel strikt in de hoeveelheden die je neemt of meer op gevoel?
Lovely83 Zo te lezen mag ik wel wat meer gaan eten dan ik nu doe en dit klinkt ook een stuk gezonder dan ik afgelopen tijd heb gedaan. Of is dit vooral ook vanwege bv?
Luca75 Leuk vooruitzicht, waar gaan jullie heen als ik mag vragen?
Hier gaat het wel redelijk, vandaag hebben we nog wat lekkers gehad. Voor morgen de boodschappen al binnen en alleen gezonde dingen in huis. Komende week eten wij thuis weer samen dus dan is het vaak gezonder dan wanneer ik alleen eet. Ben nog bezig met een eet schema, zodat ik er weer een beetje in ga komen.