Skye
Wat goed al 2,2 kilo eraf! Ik had een collega die heel erg van het trainen en crossfit is. Uiteindelijk heeft hij nu zijn eigen sportschool. Niet met de gewone apparaten maar echt op crossfit ed gericht.
Lovely83
Ben benieuwd hoe het je bevalt koolhydraatarm. Ik moest het destijds tijdens mijn zwangerschap. Daarna heb ik het ook nog eens geprobeerd maar mijn cyclus raakte er compleet door van slag.
Inner-peace
We gaan naar het Vennenbos.
Ik maak ook een weekmenu, dat doe ik al een tijdje omdat ik anders te veel boodschappen koop die weer weggegooid moeten worden. ik hou zo veel van pasta...helaas. Maar nu weeg ik dan voor mezelf 65 gram volkorenpasta af (ongekookt) en maak ik er een salade bij zodat ik toch genoeg gegeten heb.
Ben sinds woensdag een halve kilo kwijt. Ik wil niet meer extreem gaan lijnen want dat hou ik niet vol. Paar jaar geleden heb ik fit en slank gedaan. Dat is een cursus van 8 weken waarbij je elke week gewogen wordt en tips en informatie krijgt. Ze hebben hun eetpatroon gebaseerd op de schijf van 5. Ze hadden dan een paar regels waar je je aan moest houden. Op zich werkte dat wel maar ik vond het voor de lange termijn toch niet vol te houden.
Toen ik die 28 kilo ben afgevallen heb ik wel meer honger gehad dan bij fit en slank maar ik heb wel gegeten wat ik lekker vond terwijl ik bij fit en slank dan keuzes maakte waardoor ik dan geen honger had maar ook niet echt heet idee had dat ik nou lekker gegeten had.
Dus dan kies ik toch maar voor wat vaker een hongergevoel en dan iets kunnen eten wat ik echt lekker vind.